Zarządzanie procesem dystrybucji i sprzedaży na przykładzie firmy "Trend"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Tereba, Aneta
dc.date.accessioned 2013-10-12T09:37:26Z
dc.date.available 2013-10-12T09:37:26Z
dc.date.issued 2009-09-02 14:52:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/922
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie zachowania konsumenta w procesie zakupu i sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów. Realizacja założonego celu została dokonana poprzez analizę różnorodnych aspektów z punktu widzenia konsumenta oraz sprzedawcy. Niniejsza praca zawiera wstęp, trzy rozdziały i zakończenie. Rozdział pierwszy w całości poświęcony jest klientowi. Opisano w nim zachowanie konsumenta, rodzaje i czynniki. Następnie przedstawiono w sposób szczegółowy etapy procesu zakupu. Rozpoczynając od rozbudzenia potrzeby, a kończąc na zachowaniu po zakupie. Opisano również czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu. Poruszono również temat kultury i etyki bezpośrednich kontaktów z klientami. W rozdziale drugim zajęto się całkowicie sprzedażą. Przedstawiono w nim sprzedaż z punktu widzenia zawodu oraz sztuki. Pokazano jak wygląda dobra, profesjonalna sprzedaż oraz jak powinna przebiegać rozmowa z klientem. Również przedstawiono etapy procesu sprzedaży, które zaczynają się od wejścia i powitania klienta, a kończą się na zakupie oferowanego produktu oraz podziękowaniu i pożegnaniu. Opisano w nim także cechy, rodzaje i umiejętności profesjonalnego sprzedawcy. Rozdział drugi zakończono tematem atmosfery handlowej miejsca sprzedaży. W zagadnienia metodyki badań i analizy uzyskanych wyników z badań własnych wprowadza rozdział trzeci. Zawarto w nim cel, przedmiot badań, problematykę badań, hipotezy oraz opis technik, metod i narzędzi badawczych. Przedstawiono w nim również krótką charakterystykę obszaru badań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject psychologia sprzedaży pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject zarządzanie sprzedażą pl
dc.title Zarządzanie procesem dystrybucji i sprzedaży na przykładzie firmy "Trend" pl
dc.title.alternative "Trend" company as an example of distribution and sales management pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-10T13:48:12Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info