Analiza funkcji reklamy na przykładzie hurtowni alkoholu G.H.D. Prochota

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Buras, Daniel
dc.date.accessioned 2016-11-08T14:29:03Z
dc.date.available 2016-11-08T14:29:03Z
dc.date.issued 2015-03-30 22:57:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9301
dc.description.abstract W pracy „Analiza funkcji reklamy na przykładzie hurtowni alkoholu G.H.D. Prochota” przedstawiona została problematyka związaną z jednym z elementów marketingu jakim jest reklama. Niniejsza praca ma charakter badawczy i złożona jest z trzech rozdziałów. Pierwszy z rozdziałów poświęcony jest zagadnieniom teoretycznym, przedstawiona zostaje w nim istota reklamy, a także jej cele i funkcje. Znajdują się w nim również opisy różnych rodzajów reklamy i jej nośników. Rozdział pierwszy kończy się przybliżeniem czytelnikowi czynników kształtujących funkcję reklamy. W drugim z rozdziałów znajdują się informacje dotyczące opisywanego w pracy przedsiębiorstwa. Rozdział rozpoczyna się opisem powstania hurtowni G.H.D. Prochota oraz przedstawieniem w jaki sposób przedsiębiorstwo się rozwijało i jaki jest główny rynek zbytu hurtowni. Rozdział kończy się przedstawieniem specyfiki działalności reklamowej w sektorze spirytusowym. Ostatni z rozdziałów zawiera prezentację i analizę badań własnych, które zostały oparte na technice ankiety. Wyniki badań własnych zaprezentowane zostały za pomocą diagramów i wykresów. Celem pracy była analiza funkcji reklamy w hurtowni alkoholu G.H.D. Prochota, a także przybliżenie czytelnikowi skomplikowanych mechanizmów, na których opiera się reklama. pl
dc.description.abstract The study "Analysis of the function of advertising on alcohol wholesalers example GHD Prochota "presents the issues related to one of the elements of what marketing is advertising. This paper is a research and is composed of three chapters. The first chapter is devoted to theoretical issues, it is the essence of advertising, as well as its objectives and functions. There is also a description of the different types of advertising and the media. The first chapter ends with the reader an approximation of the factors influencing the function of advertising. In the second chapter contains information on the work described in the company. The chapter begins with a description of the creation of wholesale GHD Prochota and presentation of how the company is developing and what is the main wholesale market. The chapter concludes with a presentation of the specifics of advertising in the spirits sector. The last chapter includes a presentation and analysis of their own studies, which were based on a survey technique. Our results are presented using diagrams and graphs. The aim of the study was to analyze the function of alcohol advertising on wholesale GHD Prochota, and also provide the reader with complex mechanisms underlying the advertisement. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject nośnik pl
dc.subject hurtownia pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject advertising pl
dc.subject media pl
dc.subject wholesale pl
dc.subject company pl
dc.title Analiza funkcji reklamy na przykładzie hurtowni alkoholu G.H.D. Prochota pl
dc.title.alternative Analysis of the function of advertising on alcohol wholesalers example GHD Prochota pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2016-05-28T10:00:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info