Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej wpływ na wizerunek firmy na przykładzie Danone Sp. z o.o. i Nestle Polska S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Wiktor, Justyna
dc.date.accessioned 2013-10-12T12:57:30Z
dc.date.available 2013-10-12T12:57:30Z
dc.date.issued 2009-09-10 11:36:33
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/931
dc.description.abstract Celem głównym niniejszej pracy jest ocena wpływu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz podejmowanych w jej ramach działań na wizerunek przedsiębiorstwa na przykładzie 2 firm: Danone Sp. z o.o. oraz Nestle Polska S.A. Jeżeli chodzi o cele szczegółowe to praca ma przynieść odpowiedź na pytanie czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu, jakie są jej funkcje, główne modele. Ponadto praca ma przybliżyć czytelnikowi pojęcie wizerunku przedsiębiorstwa oraz tego jak wpłynąć na niego może aktywność przedsiębiorstwa w obszarze CSR. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszych trzech przedstawiono analizę teoretyczną zagadnienia społecznej odpowiedzialności biznesu. W rozdziale czwartym zamieszczono zaś analizę badań empirycznych przeprowadzonych wśród mieszkańców Nowego Sącza. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.subject społeczna odpowiedzialność biznesu pl
dc.title Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej wpływ na wizerunek firmy na przykładzie Danone Sp. z o.o. i Nestle Polska S.A. pl
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and its Income on Company Image on the Example of Danone LTD and Nestle Poland S.A. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-12T10:02:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info