dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Wiktor, Justyna |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-12T12:57:30Z |
|
dc.date.available |
2013-10-12T12:57:30Z |
|
dc.date.issued |
2009-09-10 11:36:33 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/931 |
|
dc.description.abstract |
Celem głównym niniejszej pracy jest ocena wpływu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz podejmowanych w jej ramach działań na wizerunek przedsiębiorstwa na przykładzie 2 firm: Danone Sp. z o.o. oraz Nestle Polska S.A. Jeżeli chodzi o cele szczegółowe to praca ma przynieść odpowiedź na pytanie czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu, jakie są jej funkcje, główne modele. Ponadto praca ma przybliżyć czytelnikowi pojęcie wizerunku przedsiębiorstwa oraz tego jak wpłynąć na niego może aktywność przedsiębiorstwa w obszarze CSR. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszych trzech przedstawiono analizę teoretyczną zagadnienia społecznej odpowiedzialności biznesu. W rozdziale czwartym zamieszczono zaś analizę badań empirycznych przeprowadzonych wśród mieszkańców Nowego Sącza. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
wizerunek przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
społeczna odpowiedzialność biznesu |
pl |
dc.title |
Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej wpływ na wizerunek firmy na przykładzie Danone Sp. z o.o. i Nestle Polska S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility and its Income on Company Image on the Example of Danone LTD and Nestle Poland S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-10-12T10:02:53Z |
|