Analiza strategiczna na przykładzie przedsiębiorstwa wielobranżowego "LASKOPOL"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Szkarłat, Bożena
dc.date.accessioned 2017-02-01T10:34:02Z
dc.date.available 2017-02-01T10:34:02Z
dc.date.issued 2011-01-19 15:17:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9585
dc.description.abstract Zarządzanie strategiczne to proces złożony, który składa się z trzech etapów: analizy, planowania i zarządzania, które rozumiane jest jako etap realizacji opracowanej strategii. W niniejszej pracy poświęcono uwagę analizie strategicznej przedsiębiorstwa wielobranżowego „LASKOPOL”. Dzięki umiejętnemu zastosowaniu metod analizy strategicznej oceniono szanse spółki w sektorze mięsnym, a także przewidziano czyhające na nie zagrożenia. Celem pracy jest diagnoza pozycji strategicznej firmy „LASKOPOL” – przedstawienie przedsiębiorstwa, jego analiza, a następnie ocena pozycji strategicznej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject bilans pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza strategiczna przedsiębiorstwa pl
dc.subject Laskopol pl
dc.title Analiza strategiczna na przykładzie przedsiębiorstwa wielobranżowego "LASKOPOL" pl
dc.title.alternative Strategic Analysis for "LASKOPOL" Company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-01-11T13:40:00Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info