dc.contributor.advisor |
Czarnecki, Piotr |
|
dc.contributor.author |
Szkarłat, Bożena |
|
dc.date.accessioned |
2017-02-01T10:34:02Z |
|
dc.date.available |
2017-02-01T10:34:02Z |
|
dc.date.issued |
2011-01-19 15:17:13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9585 |
|
dc.description.abstract |
Zarządzanie strategiczne to proces złożony, który składa się z trzech etapów: analizy,
planowania i zarządzania, które rozumiane jest jako etap realizacji opracowanej strategii.
W niniejszej pracy poświęcono uwagę analizie strategicznej przedsiębiorstwa
wielobranżowego „LASKOPOL”. Dzięki umiejętnemu zastosowaniu metod analizy
strategicznej oceniono szanse spółki w sektorze mięsnym, a także przewidziano czyhające na nie zagrożenia.
Celem pracy jest diagnoza pozycji strategicznej firmy „LASKOPOL” –
przedstawienie przedsiębiorstwa, jego analiza, a następnie ocena pozycji strategicznej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
bilans |
pl |
dc.subject |
strategia przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
analiza strategiczna przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
Laskopol |
pl |
dc.title |
Analiza strategiczna na przykładzie przedsiębiorstwa wielobranżowego "LASKOPOL" |
pl |
dc.title.alternative |
Strategic Analysis for "LASKOPOL" Company |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2017-01-11T13:40:00Z |
|