Wykorzystanie stron internetowych w marketingu na przykładzie branży medycznej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Korecki, Krzysztof
dc.date.accessioned 2013-10-15T09:48:39Z
dc.date.available 2013-10-15T09:48:39Z
dc.date.issued 2009-10-06 23:47:41
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/963
dc.description.abstract Celem pracy oraz związanych z nią badań jest uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące wyglądu i budowy optymalnej pod wybranymi względami strony internetowej dla firm z branży medycznej. Ciągle rosnąca liczba osób korzystających z usług w Internecie powoduje wzrost zapotrzebowania na funkcjonalne strony internetowe, przyjazne użytkownikowi. Dotarcie do jak największej liczby klientów, a co ważniejsze zainteresowanie oraz zachęcenie ich do działania to dzisiejsze priorytety i oczekiwania podczas tworzenia nowoczesnej strony WWW. Każda firma trudniąca się świadczeniem usług poza Internetem nie powinna bagatelizować potencjału jaki ma Internet również w branżach z nim niezwiązanych. Wiele firm z branży medycznej coraz częściej zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że część usług czy też fragmenty procesów jakie wykonują, śmiało może zostać zautomatyzowana i udostępniona klientom. Niesie to ze sobą początkowo pewne koszty, ale z biegiem czasu pozwala na duże oszczędności, ponieważ znaczna ilość procesów związanych z obsługą pacjenta i świadczeniem usług dla niego zostaje przeniesiona właśnie na obsługiwanego pacjenta. Wydawać by się mogło, że zrzucanie pewnych obowiązków na klienta może spowodować jego niezadowolenie i przejście do konkurencji. Rzeczywistość pokazuje jednak, że otwartość na wszelkiego rodzaju ułatwienia to cecha dzisiejszego klienta. Cała gama procesów począwszy od rejestracji, konsultacji, a na zapłacie za usługę kończąc może zostać zrealizowania za pośrednictwem Internetu, co znacznie zmniejsza koszty jak również oszczędza czas zarówno pacjenta/klienta jak również placówki medycznej. Placówka medyczna również może skorzystać na takim ułatwieniu obsługując większą ilość pacjentów jednocześnie, a co za tym idzie zwiększyć swoje przychody. Jakże ważne w takim wypadku jest dobre opracowanie strony internetowej zarówno od strony wyglądu, użyteczności, funkcjonalności jak i najważniejsze - wygody. Strona ma być przede wszystkim narzędziem dla klienta/pacjenta, a nie odwrotnie. Strona internetowa jest narzędziem marketingu, dlatego też powinna zostać zbudowana w oparciu o główne zasady. Sprecyzowanie potrzeb i wymagań klientów to najważniejszy etap podczas budowy strony WWW, co potwierdzają badania. Celem pracy nie jest udowodnienie słuszności posiadania strony internetowej, ale sprecyzowanie jej funkcji, wyglądu oraz wymagań stawianych przez użytkowników. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject rynek usług medycznych pl
dc.subject projektowanie witryn WWW pl
dc.title Wykorzystanie stron internetowych w marketingu na przykładzie branży medycznej pl
dc.title.alternative Using websites in marketing on the example of the medical industry pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-15T07:57:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info