Projektowanie strategii marketingowej Grupy Polskie Składy Budowlane z siedzibą w Wełeczu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Beliczyński, Jan
dc.contributor.author Gębala, Grzegorz
dc.date.accessioned 2017-02-23T10:10:29Z
dc.date.available 2017-02-23T10:10:29Z
dc.date.issued 2011-03-31 08:54:25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9719
dc.description.abstract W niniejszej pracy postarano się zaprezentować najważniejsze zagadnienia związane ze strategią marketingową, takie jak definicje związane z marketingiem, elementy marketingu – mix. Podjęto próbę oceny wdrożonej strategii na podstawie badanego przedsiębiorstwa jakim jest Grupa Polskie Składy Budowlane. Temat strategii marketingowej Grupy PSB był od początku powstania traktowany przez założycieli bardzo poważnie. Przedsiębiorstwo na przestrzeni kilkunastu lat rozrastało się dynamicznie, pochłaniając coraz większą część rynku. Odpowiednia polityka marketingowa oraz personalna pozwoliła rozwinąć skrzydła i z firmy mającej początkowo znikomy udział w rynku budowlanym stała się potentatem w tej dziedzinie. Grupa jak każde przedsiębiorstwo miała oczywiście swoje wzloty i upadki, co trwa po dzień dzisiejszy. W pracy postarano się przeanalizować pozytywne aspekty jak i negatywne wybory dokonywane przez włodarzy przedsiębiorstwa na przestrzeni 12 lat istnienia. Wywiady oraz badania ankietowe przeprowadzone w przedsiębiorstwie Grupa PSB, miały charakter informacyjny. Dzięki przeprowadzonemu wywiadowi uzyskano informacje na temat struktury organizacyjnej firmy oraz planach rozwojowych. Natomiast w ankiecie zostały zawarte pytania skierowane do konsumentów oraz ludzi nie mających większej styczności z Grupą, co pozwoliło ocenić skuteczność działań marketingowych. Jeśli chodzi o dane finansowe oraz statystyczne uzyskano je za pomocą prezesa firmy Dachdek Sp. z o.o., który posiadał niezbędne materiały. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject marketing – mix pl
dc.subject Grupa Polskie Składy Budowlane pl
dc.title Projektowanie strategii marketingowej Grupy Polskie Składy Budowlane z siedzibą w Wełeczu pl
dc.title.alternative Designing marketing strategy based on Grupa Polskie Składy Budowlane located in Welecz pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-02-06T11:53:02Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info