Wpływ reklamy na postawy, zachowania, ocenę i wybór produktu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Jarosz, Albert
dc.date.accessioned 2013-10-15T11:37:44Z
dc.date.available 2013-10-15T11:37:44Z
dc.date.issued 2009-09-21 12:15:31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/972
dc.description.abstract Pierwsza część pracy została poświęcona samemu pojęciu reklamy: definicji, historii oraz klasyfikacji. Drugi rozdział skupia się na psychologii reklamy, jej wpływie na społeczeństwo i na indywidualnego klienta (a raczej na decyzje przez niego podejmowane). Ostatni rozdział zawiera studium przypadku konkretnych marek: Ikea, Nike, Dove oraz stacji telewizyjnej TVN. Reklamy, które zostały wybrane do niniejszej pracy są popularne w czasie jej tworzenia, w związku z czym odzwierciedlają upodobania współczesnego klienta. Na początku założono, że dzisiejszy odbiorca poszukuje miłych wrażeń, które jednocześnie będą mogły go zaskoczyć, które okażą się nieco inne „niż wszystko”. Stonowane i jaskrawe kolory, spokojna muzyka i ciężkie brzmienia, mocne hasła i spokojna informacja – te wszystkie elementy występują w przytoczonych reklamach, a jednak trudno sobie wyobrazić znalezienie złotego środka, swoistego uniwersum, które mogłoby wyznaczyć drogę ku popularności reklamy. Tak naprawdę każda z nich jest inna, przy czym w każdej z nich, wszystkie elementy są głęboko przemyślane i dopasowane do produktu i potencjalnego odbiorcy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject decyzje konsumenckie pl
dc.title Wpływ reklamy na postawy, zachowania, ocenę i wybór produktu pl
dc.title.alternative The influence of advertising on consumer attitudes and behavior, as well as a product evaluation and selection pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-15T08:19:19Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info