Reklama jako element marketingu usług turystycznych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Olchawa, Anna
dc.date.accessioned 2017-04-06T09:03:26Z
dc.date.available 2017-04-06T09:03:26Z
dc.date.issued 2017-04-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9786
dc.description.abstract Głównym zamierzeniem niniejszej pracy jest przedstawienie reklamy usług turystycznych jako powszechnie akceptowalnej przez społeczeństwo informacji dotyczącej sektora usług turystycznych. W pracy zostaną zweryfikowane cztery założone hipotezy badawcze:  Polskie społeczeństwo, w większości, jest zwolennikiem reklam usług turystycznych.  Najważniejszymi źródłami informacji o usługach turystycznych są: prasa oraz Internet.  Najbardziej podatni na reklamę usług turystycznych są respondenci –kobiety w wieku 21 – 35 lat.  Odbiorcy reklam usług turystycznych weryfikują pozyskane informacje poprzez kontakt z biurami podróży lub wymianę informacji na internetowych forach tematycznych. Dzięki analizie danych uzyskano interesujące informacje dotyczące postrzegania reklamy usług turystycznych przez konsumentów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing pl
dc.subject usługi turystyczne pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject reklama turystyczna pl
dc.title Reklama jako element marketingu usług turystycznych pl
dc.title.alternative Advertising as an Element of Marketing of Tourism Services pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-01-09T09:44:48Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info