Klient - kluczem do sukcesu firmy usługowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Górska, Anna
dc.date.accessioned 2017-05-10T10:51:01Z
dc.date.available 2017-05-10T10:51:01Z
dc.date.issued 2011-01-21 00:05:22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9837
dc.description.abstract Z biegiem czasu świat przechodzi transformacje, by dopasować się do ciągłych zmian, potrzeb i oczekiwań ludzi. Tak też dzieje się z rynkiem, na którym obecnie graczem rozdającym karty nie jest ani państwo ani przedsiębiorcy, a klienci. Praca ta ukazuje bardzo ważną kwestię, mianowicie sukces firmy usługowej, który może być osiągnięty jedynie dzięki konsumentom. Oczywiście jest wiele aspektów mających na to wpływ, nie mniej jednak to klient wytycza kierunki działań, trendy, potrzeby, a nawet, pośrednio, ceny. Klient jest skarbnicą wiedzy przedsiębiorcy, jego źródłem dochodu a także najlepszym przyjacielem, który, choć czasem drastycznie, pokazuje jaką strategię obrać by osiągnąć zamierzony cel. W pracy uwzględnione są najbardziej uniwersalne środki, techniki i metody, które sprawdzają się w niemal każdym przedsiębiorstwie usługowo-handlowym. Pozwala to na praktyczne zrozumienie funkcjonowania i istotności klienta na rynku oraz roli jaką odgrywa w istnieniu przedsiębiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject klient pl
dc.subject przedsiębiorstwo usługowe pl
dc.subject sektor MSP pl
dc.subject sukces pl
dc.subject lojalność klientów pl
dc.subject satysfakcja klientów pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.title Klient - kluczem do sukcesu firmy usługowej pl
dc.title.alternative Customer - the key to the success of service company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-01-09T11:35:20Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info