System elektronicznego marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa Rovita S.A. w Niedomicach

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Beliczyński, Jan
dc.contributor.author Solak, Tomasz
dc.date.accessioned 2017-05-10T11:36:24Z
dc.date.available 2017-05-10T11:36:24Z
dc.date.issued 2011-06-12 22:40:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9842
dc.description.abstract W niniejszej pracy przedstawiono najważniejsze zagadnienia związane z marketingiem internetowym, jego obszarem oraz problemem skuteczności i efektywności. Na przykładzie przedsiębiorstwa Rovita S.A. zaprezentowany został system elektronicznego marketingu wraz z jego kluczowymi elementami. Jak wykaże praca marketing internetowy w przedsiębiorstwie Rovita S.A. nie jest w całości prawidłowo skoordynowany, z uwagi na brak wielu elementów. Celem niniejszej pracy jest ocena strategii realizowanej przez przedsiębiorstwo Rovita S.A. w środowisku on-line oraz podjęcie odpowiednich działań usprawniających. Na podstawie przeprowadzonych analiz ukazano, iż niska skuteczność jak i efektywność strategii w zakresie marketingu internetowego przedsiębiorstwa wynika głównie z niskich nakładów finansowych. Dobór odpowiednich narzędzi i strategii elektronicznego marketingu jest fundamentalnym czynnikiem wpływającym na efektywność i skuteczność przedsiębiorstwa. Dlatego w niniejszej pracy przedstawiono kilka możliwości usprawnień, które wpłyną m.in. na lepszą jakość marki oraz wzmocnią pozycję przedsiębiorstwa na rynku. Na podstawie przeprowadzonej analizy źródeł literaturowych ukazano jak prawidłowo powinny funkcjonować elementy marketingu internetowego. Przedstawiono promocję on-line jako główny element e-marketingu wpływający na lepszy wizerunek przedsiębiorstwa. Scharakteryzowano również badania marketingowe on-line na podstawie których przedsiębiorstwo może zmniejszyć ryzyko podejmowanych działań w przyszłości. Oceniono witrynę WWW, na bazie której przedsiębiorstwo może wzmocnić przekaz marki. Ponadto zdefiniowano sklep elektroniczny, jako istotną część marketingu sieciowego wpływającą na zdobycie wielu nowych klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject elektroniczny marketng pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject e-marketing pl
dc.title System elektronicznego marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa Rovita S.A. w Niedomicach pl
dc.title.alternative E-marketing system as exemplified by Rovita SA company in Niedomice pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-01-09T13:00:50Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info