Analiza sytuacji strategicznej na przykładzie Przedsiębiorstwa PIRIUS

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Wałaszek, Renata
dc.date.accessioned 2017-05-22T10:10:58Z
dc.date.available 2017-05-22T10:10:58Z
dc.date.issued 2011-02-20 09:27:46
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9861
dc.description.abstract Celem pracy jest dokonanie oceny strategicznej badanego przedsiębiorstwa, zajmującego się usługami pogrzebowymi. W niniejszej pracy zostaną wykorzystane następujące metody: analiza SWOT, metoda scenariuszowa, metoda grup strategicznych i inne. Przeprowadzenie analiz na tych metodach ma na celu podjęcie stanowczych kroków do inwestowania w przyszłość firmy, a także wyeliminowanie wszelkich zagrożeń. Na podstawie przeprowadzonej analizy można stwierdzić, że firma prowadzi dobrą politykę marketingową, która ma na celu realizowanie wszystkich zaplanowanych zadań. Ponadto zamierza inwestować w rozwój firmy i kadry oraz promocje i reklamę. Jednak rynek jest bardzo chwiejny, wpływają na niego głównie czynniki demograficzne jak i ekonomiczne. Firma musi rozważyć wszelkie zagrożenia, które mogą spowodować kryzys finansowy jak i możliwość zmiany branży na bardziej opłacalną. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject metody analizy przedsiębiorstwa pl
dc.subject otoczenie firmy pl
dc.subject firma pogrzebowa pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.title Analiza sytuacji strategicznej na przykładzie Przedsiębiorstwa PIRIUS pl
dc.title.alternative The analysis of strategic situation on the example PIRIUS Company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-01-09T08:45:07Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info