dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Woch, Beata |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-10T13:26:53Z |
|
dc.date.available |
2017-06-10T13:26:53Z |
|
dc.date.issued |
2010-11-29 19:40:15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/9897 |
|
dc.description.abstract |
Głównym celem pracy jest ocena procesu świadczenia usług na stacji paliwowej TANK – SYSTEM w Nowym Sączu. Dla oceny tej przeprowadzono analizę przedsiębiorstwa oraz przeprowadzono badania klientów stacji. Praca składa się z trzech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono proces świadczenia usługi, charakterystykę i funkcje oraz proces usługowy, zawierając tam pojęcia oraz rodzaje usług. W drugim rozdziale pracy omówiono przebieg jakości procesu usługowego przez nabywców, scharakteryzowany został proces zakupu paliw, jakość procesu świadczenia usługi wraz z ilustracją graficzną. Ostatni rozdział zawiera wyniki oraz analizę przeprowadzonych badań. Materiałami źródłowymi w pracy była literatura, informacje ze strony internetowej stacji TANK-SYSTEM oraz badań własnych. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
usługi |
pl |
dc.subject |
klient |
pl |
dc.subject |
rodzaj usługi |
pl |
dc.subject |
zakup |
pl |
dc.subject |
paliwa |
pl |
dc.subject |
stacja paliw TANK – SYSTEM |
pl |
dc.subject |
jakość |
pl |
dc.title |
Ocena procesu świadczenia usług w branży paliwowej na przykładzie stacji benzynowej TANK - SYSTEM |
pl |
dc.title.alternative |
Assessment of service process in fuel sector on example of TANK - SYSTEM Petrol Station |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2017-03-10T08:41:49Z |
|