Rola reklamy w promocji turystyki

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brachowicz, Marta
dc.contributor.author Ogórek, Antoni
dc.date.accessioned 2017-06-21T12:54:05Z
dc.date.available 2017-06-21T12:54:05Z
dc.date.issued 2010-12-02 12:05:33
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9943
dc.description.abstract Celem pracy jest ukazanie roli reklamy w promocji turystyki, jej waloru informacyjnego, perswazyjnego oraz utrwalanie określonej wiedzy o danej usłudze czy produkcie. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział pracy podejmuje problematykę reklamy – definicje, rodzaje, funkcje. Podkreślono również jej rolę w promocji produktu i marketingu. Drugi rozdział pracy opisuje przekaz reklamowy w kontekście odbiorcy– rolę kobiecości, męskości, motywacji, pamięci, przetwarzania informacji i humoru. Trzeci rozdział pracy poświęcony został pojęciu turystyki, jej rodzajom, funkcji a także roli reklamy w turystyce. Końcową część pracy stanowi zakończenie, bibliografia wykorzystana w trakcie pisania pracy oraz spis rysunków, tabel oraz wykresów. Podsumowując należy stwierdzić, że reklama to masowe przekazywanie informacji, to ważne narzędzie w procesie promocji różnych produktów, usług w obszarze nie tylko turystyki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject rola reklamy pl
dc.subject promocja pl
dc.subject promocja regionu pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject ekonomika turystyki pl
dc.subject zarządzanie turystyką pl
dc.subject usługa pl
dc.subject produkt pl
dc.title Rola reklamy w promocji turystyki pl
dc.title.alternative The role of advertising in promotion of tourism pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-03-14T11:05:38Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info