Analiza wpływu promocji internetowej na rozwój firmy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Handzel, Zbigniew
dc.contributor.author Korman, Krzysztof
dc.date.accessioned 2013-10-16T11:13:45Z
dc.date.available 2013-10-16T11:13:45Z
dc.date.issued 2009-09-22 18:02:31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/994
dc.description.abstract Ostatnie lata są okresem intensywnego wzrostu popularności internetu a także jego istotności jako części biznesu. Osiągnięcia elektroniki cyfrowej i telekomunikacji stworzyły możliwości budowy bardzo szybkich komputerów, które umożliwiają przechowywanie olbrzymich ilości danych a rozpowszechnienie internetu, jego standardów i technologii pozwoliło na zbudowanie globalnej sieci teleinformatycznej, łączącej wszystkie kraje świata i pozwalającej na dostęp do prawie każdej informacji. elem niniejszej pracy jest przedstawienie wpływu dobrze stworzonego serwisu WWW na rozwój firmy. W pracy będę starał się pokazać zarówno często popełniane przez twórców stron błędy, jak również przedstawię zasady prawidłowego projektowania witryny firmowej. Efektem moich analiz będzie wykonanie autorskiego projektu witryny firmowej. Również przedstawię znaczenie zaistnienia w sieci i jego wpływ na możliwy wzrost obrotów i dochodów, poprzez dotarcie do większej liczby klientów firmy, poniesiony niskim kosztem. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strona www pl
dc.subject rozwój firmy pl
dc.title Analiza wpływu promocji internetowej na rozwój firmy pl
dc.title.alternative An analysis of influence of online promotion on an enterprise development pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-16T07:35:50Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info