Uzdrowiskowy produkt turystyczny

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Szczecina, Gabriela
dc.date.accessioned 2017-06-22T14:27:07Z
dc.date.available 2017-06-22T14:27:07Z
dc.date.issued 2011-01-08 13:14:17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9958
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja istoty i specyfiki uzdrowiskowego produktu turystycznego, z uwzględnieniem rozważań teorii i przykładów praktycznych. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale opisane jest pojęcie produktu turystycznego, a więc: definicja produktu turystycznego, powstawanie produktu turystycznego, motywy zakupu produktu turystycznego oraz postrzeganie produktu turystycznego. W drugim rozdziale zawarte są elementy produktu turystycznego, a więc: obszar jako przestrzenny produkt turystyczny, cechy charakterystyczne produktu turystycznego, hierarchia produktów turystycznych oraz region turystyczny jako produkt. W trzecim rozdziale przedstawione jest zagadnienie uzdrowiska jako produktu turystycznego, a więc: pojęcie uzdrowiska, uzdrowisko jako produkt turystyczny, współczesne uzdrowiska oraz podróże do uzdrowisk. W czwartym rozdziale zaprezentowany jest uzdrowiskowy produkt turystyczny na wybranych przykładach, a więc: uzdrowisko Konstancin Jeziorna, uzdrowisko Nałęczów oraz uzdrowisko Wieliczka. Zawarta jest tu również ocena uzdrowiskowych produktów turystycznych - analiza SWOT oraz proponowane kierunki rozwoju prezentowanych uzdrowiskowych produktów turystycznych. Uzdrowiska polskie położone w najpiękniejszych rejonach kraju, o wysokich wartościach przyrodniczych i klimatycznych, stwarzają Polsce szansę wypromowania polskiej turystyki, nie tylko w zakresie turystyki uzdrowiskowej. Polska jest atrakcyjnym kierunkiem turystyki spa i wellness przede wszystkim dla Niemców oraz sąsiadów zza wschodniej granicy. Równocześnie jest atrakcyjnym miejscem pobytów służących poprawie zdrowia dla mieszkańców Unii Europejskiej. Polska Organizacja Turystyczna, odpowiedzialna za promocję polskiej turystyki, prowadzi wszechstronne działania mające za zadanie wesprzeć ten szczególny rynek. Promocja na poszczególnych rynkach jest zróżnicowana, bo uwzględnia charakter i specyfikę danego państwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject uzdrowisko pl
dc.subject turystyka pl
dc.title Uzdrowiskowy produkt turystyczny pl
dc.title.alternative Remedial tourist product pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-02-01T08:55:46Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info