Analiza konfliktu w zespole sprzedażowym na przykładzie firmy MS Services

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Potoczek, Natalia
dc.contributor.author Ogorzałek, Marzena
dc.date.accessioned 2017-06-24T13:44:54Z
dc.date.available 2017-06-24T13:44:54Z
dc.date.issued 2010-12-02 21:34:52
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9973
dc.description.abstract Problematyką pracy jest analiza źródeł i skutków konfliktów w zespole zadaniowym dla pracy zespołowej i całej organizacji MS Services. W rozdziale pierwszym pracy zostały przedstawione aspekty teoretyczne systemu społecznego organizacji, kluczowych ról i kompetencji pracowniczych w organizacji, dynamiki interpersonalnej i grupowej w organizacji oraz zespołu w organizacji. W rozdziale drugim skupiono się na klasyfikacji, modelach, źródłach, dynamice, przebiegu, skutkach i metodach rozwiązywania konfliktu. Rozdział trzeci został poświęcony określeniu celu, hipotezy i metody badawczej. Opisano w nim również przedmiot i zakres działalności firmy MS Services oraz scharakteryzowano zespół zadaniowy, w którym występują konflikty interpersonalne. W rozdziale czwartym przedstawiono analizę danych zgromadzonych za pomocą ankiety, dotyczących źródeł i skutków konfliktów w zespole zadaniowym dla pracy zespołowej i całej organizacji MS Services oraz wnioski. Przeprowadzone badanie potwierdziło wszystkie założone hipotezy. Wszyscy członkowie zespołu sprzedażowego uważają, że konflikt interpersonalny w zespole nie przynosi korzyści i destrukcyjnie wpływa na całą organizację MS Services. Członkowie zespołu wyrazili chęć udziału w szkoleniu na temat konfliktów interpersonalnych w pracy i metod ich rozwiązywania, co świadczy o możliwości wprowadzenia w zespołach oraz organizacji zmian, które zwiększą jej umiejętność do rozwiązywania konfliktów, pozwolą na uniknięcie konfliktów interpersonalnych w przyszłości oraz podniosą efektywność samych zespołów, jak i całej organizacji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konflikt pl
dc.subject zespół pl
dc.subject człowiek w organizacji pl
dc.subject człowiek w pracy pl
dc.subject zachowania w organizacji pl
dc.subject komunikacja miedzyludzka pl
dc.subject rozwiązywanie konfliktu pl
dc.subject kompetencje pracownicze pl
dc.title Analiza konfliktu w zespole sprzedażowym na przykładzie firmy MS Services pl
dc.title.alternative Analysis of the conflict in the sales team based on MS Services Company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-03-09T11:50:40Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info