Obsługa klienta w firmie transportowo - spedycyjnej DHL

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tokarz, Krzysztof
dc.contributor.author Jaworski, Sebastian
dc.date.accessioned 2017-06-28T09:22:01Z
dc.date.available 2017-06-28T09:22:01Z
dc.date.issued 2010-10-14 20:51:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9995
dc.description.abstract Celem zasadniczym pracy jest próba odpowiedzi na pytanie jak wygląda obsługa klienta w firmie transportowo-spedycyjnej. Praca składa się z pięciu rozdziałów: Rozdział pierwszy charakteryzuje pojęcia: transport i spedycja. Ta część pracy opisuje również proces organizowania zadań transportowych oraz precyzuje pojęcie transportu w łańcuchu dostaw. Rozdział drugi koncentruje się wokół takich zagadnień jak obsługa klienta. W tej części pracy opisane jest znaczenie logistyki dla utrzymania wysokiego poziomu obsługi klientów. Przeprowadzona jest też charakterystyka systemów CRM (oprogramowania wspierającego rejestrację i gromadzenie danych) używanych w logistyce obsługi klientów, podnoszenie kwalifikacji pracowników CRM. Zaprezentowane zostały również wybrane modele i standardy stosowane w obsłudze klientów z wykorzystaniem systemów CRM. Rozdział trzeci jest charakterystyką firmy DHL. W tej części pracy zaprezentowana jest historia firmy DHL, struktura organizacyjna firmy DHL, oferta firmy DHL a także pozycja konkurencyjna firmy DHL. Rozdział czwarty opisuje obsługę klienta w firmie DHL. Szczególna uwaga poświęcona została standardom obsługi klienta w firmie DHL, rozwiązaniom w obsłudze klienta, ocenie obsługi klienta. Rozdział piąty zawiera wskazania do procesu obsługi klienta w firmie DHL. Tutaj przedstawione zostały zalety i wady obsługi klienta w firmie DHL. Szczególną uwagę zwrócono na przyszłość obsługi klienta. Całość opracowania powstała w oparciu o literaturę fachową, artykuły prasowe, akty prawne oraz źródła ze stron internetowych i analizy własne (doświadczenie zawodowe). DHL musi nauczyć się, iż klient nie powinien stać się numerem, pod którym figuruje w systemie. Technologia ma umożliwić indywidualne podejście do klienta oraz pomagać w przekształceniu go w lojalnego partnera związanego z firmą który ma poczucie zaufania do firmy i oferowanych przez nią produktów i usług. Relacje z klientem - partnerem muszą być wsparte wiedzą na temat jego preferencji, wcześniejszych zakupów i planów na przyszłość. W tym przypadku można wesprzeć się technologią — wdrożenie systemu CRM pozwala na zbieranie i przetwarzanie informacji o kliencie, odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject klient pl
dc.subject firma (przedsiębiorstwo) pl
dc.subject transport pl
dc.subject spedycja pl
dc.subject logistyka pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject szkolenia pl
dc.subject firma DHL pl
dc.subject systemy CRM pl
dc.title Obsługa klienta w firmie transportowo - spedycyjnej DHL pl
dc.title.alternative Customer service in the transport - spedition Company DHL pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-06-22T08:10:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info