Tematem pracy są zagadnienia jakości usług, zwłaszcza w branży teleinformatycznej, koncepcji zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, jak również metod badania i oceny poziomu jakości przez klientów w kontekście ...
Głównym problemem badawczym pracy jest analiza i badanie motywacyjności wynagrodzeń pracowników w przedsiębiorstwie „Poczta Polska”. Celem tego badania, jest chęć poznania odczuć pracowników na temat systemów i składników ...
Przedsiębiorstwa funkcjonują i rozwijają się, a wraz z nimi oczekiwania i potrzeby klientów. Usatysfakcjonowanie ich jest wyznacznikiem rozwoju przedsiębiorstwa. Trudno jest zdobyć i ocenić satysfakcję, a co za tym idzie ...
Celem pracy jest sprawdzenie możliwości wykorzystania badań opinii pracowników w praktyce zarządzania zasobami ludzkimi. Wychodząc od założonego celu pracy przyjęto następującą hipotezę: - badanie opinii pracowników jest ...
Celem pracy jest sprawdzenie możliwości wykorzystania badań opinii pracowników w praktyce zarządzania zasobami ludzkimi. Wychodząc od założonego celu pracy przyjęto następującą hipotezę: Badanie opinii pracowników jest ...
Niniejsza praca magisterska ma na celu porównanie zachowań nabywczych studentów pierwszego i ostatniego roku studiów licencjackich w odniesieniu do następujących produktów: pasty do zębów, papieru toaletowego i mydła. ...
Zachowania konsumentów w świetle różnych kryteriów są w przeważającej części racjonalne, i to na prawie każdym etapie podejmowania decyzji. Głównymi czynnikami wpływającymi na zachowanie konsumentów są ich cechy, sytuacja ...
Zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej nie pogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurentów działających na rynku jest głównym zadaniem banku. W celu tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje ...
Zdefiniowanie reklamy jest o tyle trudne, że jest ona zjawiskiem dynamicznym, wciąż
rozwijającym się. Na ogół w większości definicji pojawia się stwierdzenie, że reklama to
informacja o towarze i zachęta do jego nabycia. ...
Celem niniejszej pracy jest zbadanie źródeł pochodzenia informacji oraz potrzeb
informacyjnych kierownictwa. Postawiono tezę, iż brak informacji lub jej nadmiar są najczęstszą przyczyną nietrafnych decyzji. Przedstawiono ...
W pracy omówiono różne zachowania i postawy konsumentów oraz istotę etnocentryzmu konsumenckiego. Przedstawiono metodologię badawczą tego zjawiska z uwzględnieniem CETSCALE. Szczególną uwagę poświęcono badaniom (ankieta ...
Ubezpieczenia są silnie związane z rozwijającą się gospodarką rynkową, w której ich znaczenie rośnie, a instytucje ubezpieczeniowe stanowią integralną część rynku finansowego. W warunkach rosnącej konkurencji najważniejszym ...
Praca ma na celu badanie problemu zadłużeń czynszowych w spółdzielniach mieszkaniowych na przykładzie Zespołu Administracji Budynków Nr 2 Grodzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Nowym Sączu. Scharakteryzowano spółdzielczość ...
Planowanie zatrudnienia ma niezwykle istotne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania organizacji. Pozwala bowiem określić liczbę pracowników niezbędnych do wykonywania zadań i zyskać znaczny wzrost wydajności pracy. W ...
Dla pacjentów jakość to przede wszystkim kwalifikacje i kultura profesjonalistów (lekarzy, pielęgniarek, położnych, diagnostów, rehabilitantów i in.), dobry skutek ich działań oceniany subiektywnie (zadowolenie i satysfakcja), ...
Badanie satysfakcji klienta daje wiele korzyści przedsiębiorstwom, które osiągają swoje cele na rynku. Badania takie stosuje się, aby m.in. zmierzyć zadowolenie klienta z produktu/ usługi, a także poprawić wskaźniki ...
Głównym celem pracy jest analiza determinantów wpływających na satysfakcję nabywców galanterii skórzanej dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepów internetowych. Do realizacji celów niniejszej pracy wykorzystane zostały ...
Powszechnie uważa się, że nauczycielom bez względu na ich wiek brakuje motywacji do pracy, zaś stres i przemęczenie to zjawisko nagminne. Coraz więcej nauczycieli skarży się
na niskie wynagrodzenie oraz na niezadowalające ...
System bankowy jest jednym z podstawowych elementów funkcjonowania gospodarki
pieniężno-kredytowej oraz jej rozwoju stanowi jedną z funkcji systemu bankowego. Polski
system bankowy tworzą oprócz banków komercyjnych, kas ...
Pozytywny wizerunek marki to jeden z najważniejszych sposobów kształtowania przewagi konkurencyjnej marki mogący stanowić o jej sukcesie rynkowym. Wizerunkiem marki jest przekonanie o marce i obraz marki generowany w ...