Browsing by Subject "gry komputerowe"

WSB-NLU Repository

Browsing by Subject "gry komputerowe"

Sort by: Order: Results:

  • Markowska Magdalena (2006)
    Zasadniczym celem pracy było przedstawienie algorytmu mini-max, który jest podstawowym algorytmem pozwalającym każdemu programowi szachowemu opracować strategie grania, a także algorytmu alfa-beta cięć z jego udoskonaleniami. ...
  • Shaurou, Vital (2013-03-21)
    Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza preferencji gamingowych wśród graczy gier komputerowych w Polsce. Za pomocą ankiety i zaprojektowanego do tej metody narzędzia badawczego, jakim jest kwestionariusz ankiety, ...
  • Saduś, Jakub (2010-04-29)
    Praca ma na celu zwrócenie uwagi na klika bardzo ważnych kwestii związanych z analitycznym podejściem do badania rynku gier typu Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG). Pierwszym celem pracy jest określenie ...
  • Rams, Przemysław (2015-03-23)
    Praca opisuje główne elementy oraz proces powstawania frameworku. Przedstawia wykorzystane w tym celu technologie open source. Powstała aplikacja stanowi zestaw narzędzi oraz szablon dla tworzenia prototypów gier komputerowych. ...
  • Górowski, Łukasz; Twardowski, Daniel (2013-05-23)
    Celem pracy jest stworzenie trójwymiarowej gry komputerowej w środowisku Unity 3D oraz materiałów dydaktycznych przedstawiających sposób tworzenia gry w postaci tutorial’ów. Szczegółowym celem było: -zaprojektowanie sceny ...
  • Koszkul, Remigiusz (2011-02-14)
    Tematem i celem pracy jest stworzenie gry na telefony komórkowe. Dzięki zastosowaniu technologii Flash, gra została rozwinięta o wersję internetową obsługiwaną przez przeglądarki oraz wersję na komputery klasy PC. ...
  • Pierzchała, Łukasz (2013-03-22)
    Celem pracy jest zaprojektowanie i stworzenie aplikacji dla urządzenia mobilnego w systemie Android. Aplikacja została zaprogramowana przy użyciu darmowego oprogramowania ECLIPSE. W ramach pracy autor zaprojektował i wykonał ...
  • Kosakowski, Jakub (2007-12-17)
    Celem pracy jest implementacja gry komputerowej czasu rzeczywistego w języku C++, w środowisku Visual Studio 2005, na platformę Windows. Wykonana aplikacja nosi tytuł „SZUTER challenge 2007” i wykorzystuje bibliotekę ...
  • Migacz, Jacek (2006)
    Program składa sie z trzech pakietów: - game (AepIthylien.java, Defines.java, Hero.java, Arrow.java, ElvenArcher.java) – server (ArrowThread.java, Server.java, ServerThread.java, Validator.java) – client (Client.java, ...
  • Migacz, Jacek (2006)
    Do uruchomienia aplikacji potrzebne są: – Sun JDK w wersji >= 1.5 (www.java.sun.com) – MySQL w wersji >=4.1 (www.mysql.com) – Sterownik JDBC dla MySQL (www.mysql.com) Program składa sie z trzech pakietów: - game ; – ...
  • Murzyn Bruno (2005)
    Niepodważalnym faktem jest ogromny postęp w dziedzinie technologii komunikacji oraz upowszechnienie jej na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat. Komputery oraz Internet towarzyszą nam niemal w każdej dziedzinie życia ...
  • Murczak, Przemysław (2012-09-28)
    Zestawiając moje zainteresowania polityką i grami komputerowymi oraz przekonanie o pozytywnych, korzystnych i przede wszystkim interesujących aspektach obu tych dziedzin, za cel główny mojej pracy postawiłem sobie ...
  • Ptak, Łukasz (2012-11-22)
    Jednym z najważniejszych w moim życiu celów jest praca przy filmie animowanym ponieważ uwielbiam animować, gdyż nie ogranicza to twórcy w żaden sposób. Dzięki programom do grafiki 3d można stworzyć tak naprawdę wszystko. ...
  • Kosmala, Piotr (2008-09-17)
    W niniejszej pracy chciałbym pokazać programowanie we Flashu od strony praktycznej. Istnieje pokaźna literatura traktująca o środowisku i elementach języka. Brakuje jednak zasobów przedstawiających proces tworzenia aplikacji ...
  • Fabijański Maciej (2008)
    Głównym celem pracy jest ukazanie możliwości środowiska programistycznego C# oraz produktu Microsoft Visual Studio.NET. Do stworzenia części programistycznej gry „Fajnal Fantazyyyy 0” użyto środowiska Microsoft Visual ...
  • Fabijański, Maciej (2008-04-15)
    Tematykę pracy licencjackiej wybrałem zgodnie ze swoimi zainteresowaniami tak, aby pisanie pracy było przyjemnością. Inspiracja na stworzenie gry RPG (role playing game) była saga gier „Final Fantasy”. Celem gry było ...
  • Gordel, Mateusz (2011-07-13)
    Celem pracy jest zbadanie opinii graczy na temat reklam w grach komputerowych i czy są one skutecznym narzędziem promocji w XXI wieku. Znajdują się też w niej informacje o tym, jak obecnie wygląda oraz jaka jest efektywność ...
  • Januszkiewicz, Piotr (2010-05-04)
    Tematem pracy licencjackiej jest serwer do gier. Jest on napisany w języku programowania Java ze względu na możliwość uruchomienia programu na różnych systemach operacyjnych. Serwer oparty jest o pakiet java.nio (Non-blocking ...
  • Kaczor, Grzegorz (2014-05-21)
    Celem pracy było utworzenie gry platformowej prezentującej najważniejsze techniki Flash i ActionScript. Zakres pracy obejmował zaimplementowanie gry platformowej wykorzystującej te techniki. W części teoretycznej pracy ...

Search WSB-NLU Repository

Browse

My Account

Info