Celem pracy było określenie jak efektywnym, profesjonalnym oraz użytecznym narzędziem marketingowym są znajdujące się na stronach internetowych chatterboty. W ramach realizacji tego celu badawczego dokonano analizy ...
Przedmiotem niniejszej pracy były rozważania dotyczące efektywności oraz wykorzystania reklamy internetowej. Dokładna analiza badań wtórnych oraz pierwotnych umożliwiła stworzyć pracę, która w precyzyjny sposób omawia i ...
Plata-Alf, Dagmara(Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2013)
The development of communication-information technology has led to the
transfer of the communication process to a virtual environment influencing
while at the same time providing an opportunity and a challenge for ...
Celem pracy było zmierzenie skuteczności poszczególnych form reklamy zarówno tradycyjnej jak i internetowej. W pracy omówiono różne formy reklamy i marketingu oraz ich wpływ, zasięg oraz skuteczność. Wyniki badań jednoznacznie ...
Celem niniejszej pracy dyplomowej było zbadanie czy wykorzystanie dystrybucji w Internecie w istotny sposób wpływa na konkurencyjność firmy. Do zbadania wyżej wymienionego tematu zastosowałem analizę oraz badanie marketingowe ...
Technologia informatyczna i reklama są dziedzinami silnie związanymi ze współczesnym społeczeństwem. Oba te elementy przenikają się wzajemnie oraz mocno oddziałują na otoczenie. Celem niniejszej pracy było sprawdzenie jaki ...
Niniejszej praca poświęcona jest idei Web 2.0 oraz analizie możliwych sposobów
wykorzystania jej przez ludzi młodych do kształtowania relacji. Poprzez próbę zdefiniowania
czym jest zjawisko internetu drugiej generacji, ...
Celem niniejszej pracy dyplomowej było zbadanie w jaki sposób przedsiębiorstwa
handlujące żywnością wykorzystują internetowe kanały dystrybucji. Aby zbadać powyższy temat zastosowałem analizę oraz badanie marketingowe w ...