Browsing by Subject "przekaz"

WSB-NLU Repository

Browsing by Subject "przekaz"

Sort by: Order: Results:

  • Sołtysik Macin (2005)
    Wykorzystywanie elementów erotycznych w reklamie jest obecnie popularnie stosowane gdyż według powszechnej opinii należą one do bodźców najskuteczniej oddziałujących na odbiorców. Pojawiają się one zarówno w sposób jawny, ...
  • Latacz, Katarzyna (2013-12-20)
    Perswazja i manipulacja w mediach służą jako przyczynek do uzyskania przez nadawców komunikatów określonej, wcześniej założonej reakcji ich odbiorców. Niniejsza praca ma na celu zwrócenie uwagi na wykorzystywane w tym celu ...
  • Zwolińska -Kornaś Angelika (2006)
    Reklama pojawia się w życiu ludzi różnych kręgów kulturowych od wieków. Każdy z nas jest narażony na jej wpływ, jednak nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę. Kupując dany produkt, nikt z nas do końca nie jest przekonany, ...

Search WSB-NLU Repository

Browse

My Account

Info