Browsing by Subject "przekaz reklamowy"

WSB-NLU Repository

Browsing by Subject "przekaz reklamowy"

Sort by: Order: Results:

  • Naglak, Ewelina (2013-03-21)
    Niniejsza praca poświęcona została problematyce perswazji i manipulacji występującej w przekazach reklamowych. Próbowano wyjaśnić w jaki sposób mechanizmy perswazji i manipulacji wpływają na decyzje zakupowe odbiorców ...
  • Sowa, Monika (2011-01-24)
    Przedmiotem pracy jest wykorzystanie motywu dziecka w reklamie telewizyjnej. Dziecko oddziałuje na emocje i jest postacią, na którą szczególnie zwraca się uwagę, dlatego coraz częściej motyw dziecka wykorzystywany jest ...
  • Zięba, Maria (2011-02-02)
    W pracy poruszono kwestie odbioru przekazu reklamowego przez konsumentów w oparciu o analizę reklam odzieży i perfum. W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu reklamy, komunikacji marketingowej a także psychologii ...
  • Kmita, Emilia (2011-09-13)
    Najważniejszym aspektem poznawczym niniejszej pracy była analiza postaw konsumentów wobec reklam, ze szczególnym uwzględnieniem tych prezentujących kredyty hipoteczne. Weryfikacji postawionych przez mnie hipotez dokonałam ...
  • Dąbrowski Michał (2006)
    Głównym problemem podjętych w niniejszej pracy badań jest określenie, w jakim stopniu komunikacja reklamowa wpływa na zachowania konsumentów oraz podanie odpowiedzi na następujące pytania: 1. Jakie znaczenie ma marka ...
  • Jaworska, Kinga (2011-09-27)
    Celem pracy było ukazanie skuteczności reklam wykorzystujących erotyczny wizerunek kobiety w zależności od stopnia jego nasilenia. Grupę badaną stanowiło szesnaście osób w różnych przedziałach wiekowych. Uczestników ...
  • Czoch Maria (2007)
    Przedmiotem niniejszej pracy jest więc przybliżenie działania reklamy, która stosuje techniki perswazji i manipulacji oraz sprawdzenie czy reklama, dzięki tym technikom wpływa na konsumentów. Praca porusza również problemy ...
  • Stankiewicz, Marcin (2015-07-19)
    Niniejsza praca magisterska została poświęcona tematyce strategii wywierania wpływu na odbiorcę w przekazie reklamowym. Wykorzystywanie w przekazach reklamowych strategii wywierania wpływu na odbiorców reklam jest powszechną ...
  • Loska Katarzyna (2006)
    Celem pracy jest analiza procesu tworzenia skutecznej reklamy. Dokonano charakterystyki najważniejszych zagadnień związanych z pojęciem reklamy, usystematyzowano rodzaje komunikatów reklamowych oraz rodzaje środków ...
  • Dobosz, Anna (2015-09-25)
    Niniejsza praca obejmuje zespół zagadnień dotyczących reklam. Omówione zostały podstawowe rodzaje i formy reklamy. Zaprezentowano również psychologiczne mechanizmy reklamy oraz zachowania konsumenckie na rynku. Ponadto, ...

Search WSB-NLU Repository

Browse

My Account

Info