Niniejsza praca poświęcona została problematyce perswazji i manipulacji występującej w przekazach reklamowych. Próbowano wyjaśnić w jaki sposób mechanizmy perswazji i manipulacji wpływają na decyzje zakupowe odbiorców ...
Przedmiotem pracy jest wykorzystanie motywu dziecka w reklamie telewizyjnej.
Dziecko oddziałuje na emocje i jest postacią, na którą szczególnie zwraca się uwagę, dlatego
coraz częściej motyw dziecka wykorzystywany jest ...
W pracy poruszono kwestie odbioru przekazu reklamowego przez konsumentów
w oparciu o analizę reklam odzieży i perfum. W pracy dokonano przeglądu literatury
z zakresu reklamy, komunikacji marketingowej a także psychologii ...
Najważniejszym aspektem poznawczym niniejszej pracy była analiza postaw konsumentów wobec reklam, ze szczególnym uwzględnieniem tych prezentujących kredyty hipoteczne. Weryfikacji postawionych przez mnie hipotez dokonałam ...
Głównym problemem podjętych w niniejszej pracy badań jest określenie, w jakim stopniu komunikacja reklamowa wpływa na zachowania konsumentów oraz podanie odpowiedzi na następujące pytania:
1. Jakie znaczenie ma marka ...
Celem pracy było ukazanie skuteczności reklam wykorzystujących erotyczny wizerunek kobiety w zależności od stopnia jego nasilenia. Grupę badaną stanowiło szesnaście osób w różnych przedziałach wiekowych. Uczestników ...
Przedmiotem niniejszej pracy jest więc przybliżenie działania reklamy, która stosuje techniki perswazji i manipulacji oraz sprawdzenie czy reklama, dzięki tym technikom wpływa na konsumentów. Praca porusza również problemy ...
Niniejsza praca magisterska została poświęcona tematyce strategii wywierania wpływu na odbiorcę w przekazie reklamowym. Wykorzystywanie w przekazach reklamowych strategii wywierania wpływu na odbiorców reklam jest powszechną ...
Celem pracy jest analiza procesu tworzenia skutecznej reklamy. Dokonano charakterystyki najważniejszych zagadnień związanych z pojęciem reklamy, usystematyzowano rodzaje komunikatów reklamowych oraz rodzaje środków ...
Niniejsza praca obejmuje zespół zagadnień dotyczących reklam. Omówione zostały podstawowe rodzaje i formy reklamy. Zaprezentowano również psychologiczne mechanizmy reklamy oraz zachowania konsumenckie na rynku. Ponadto, ...