Turystyka pełni istotną rolę w dziedzinie ekonomii. Na rynku turystycznym zachodzi proces w ramach którego, sprzedawcy oraz nabywcy określają co mają zamiar sprzedać, jak też kupić i na jakich warunkach ma być realizowana ...
Jednym z warunków wzrostu konkurencyjności gmin na arenie danego kraju jest przyspieszenie tempa rozwoju oraz tworzenie nowych połączonych produktów turystycznych. Celem pracy jest prezentacja gminy Krynica-Zdrój oraz ...
Celem pracy jest zaprezentowanie marketingu usług agroturystycznych na przykładzie Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego o/Zgłobice. Objaśniono pojęcia związane z marketingiem usług i jego specyfiką, klasyfikację usług ...
Celem niniejszej pracy jest ukazanie luk występujących na rynku turystycznym w regionie Gór Stołowych, pomysłu na ich wypełnienie oraz wpływu takiego rozwiązania na ogólną promocje i kondycję społeczno-gospodarczą tych ...
Po wprowadzeniu z dniem 1 stycznia 1999r reformy Służby Zdrowia lecznictwo uzdrowiskowe znalazło się w nowej, trudnej sytuacji stwarzającej szereg problemów i zagrożeń. Najistotniejszą ze zmian stał się sposób finansowania ...
Przedmiotem rozważań zawartych w pracy jest polityka komunikacji przedsiębiorstwa
turystycznego z rynkiem. Polityka komunikacji marketingowej stanowi istotny element
strategii marketingowej przedsiębiorstwa turystycznego. ...
Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu turystyki i rynku turystycznego a następnie na tej podstawie dokonano porównania wakacyjnych ofert dotyczących Turcji, trzech wiodących biur podróży z Nowego Sącza. Wywołany ...
Reklama towarzyszy nam na każdym kroku. Jest obecna na ulicznych billboardach, w sklepach, na przystankach, na dworcach. Oddziałuje na nas także poprzez gazety, ulotki, telewizję, radio, Internet. Sprawia, że otoczenie ...
Zacieśnianie relacji pomiędzy podmiotami oferującymi usługi turystyczne z jednej strony stanowi sposób na budowanie przez te podmioty przewagi konkurencyjnej na rynku, a z drugiej może stanowić sposób na obronę przed ...
Celem pracy jest analiza strategii rozwoju przedsiębiorstwa turystycznego na przykładzie Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej Gromada w Warszawie. Przedstawiono istotę i strukturę strategii rozwoju przedsiębiorstwa, ...
Celem tego opracowania, jest ukazanie istoty turystyki usportowionej, którą będziemy również zastępować synonimem kwalifikowana, jej walorów i wpływu na organizm człowieka. Przesłaniem jest także przedstawienie roli funkcji, ...
Celem niniejszej pracy jest systematyka pojęć dotyczących usługi turystycznej jako elementu turystyki uzdrowiskowej oraz analiza Ośrodka Leczniczo - Wypoczynkowego „Smrek” jako ośrodka ważnego w turystyce uzdrowiskowej, ...
Celem pracy jest przedstawienie problematyki klasteringu jako zjawisko umożliwiającego firmom z sektora turystyki, poszerzenie perspektyw na rynku. W szczególności analizie poddany został klaster występujący na rynku ...
Jednym z celów pracy magisterskiej jest praktyczno - teoretyczna analiza rynku i produktu turystycznego oraz próba segmentacji rynku turystycznego na przykładzie Słowackiego Kurortu Bardejovske Kupele. Po analizie ...
Internet nadaje się wręcz idealnie do prowadzenia działalności gospodarczej, wzmacniania jej czy też promocji. Niniejsza praca traktuje o turystyce oraz o tym w jaki sposób promować działania turystyczne właśnie z ...