Marka to nie tylko jedno z pojęć marketingowych. Marka to więcej niż znak, za pomocą którego odróżniany jest jeden produkt od drugiego. To obietnica stabilności, gwarancja jakości oraz sposób zabezpieczenia interesów ...
Niniejsza praca prezentuje, w jaki sposób kreowanie i posiadanie elementów silnej
marki wpływa na sukces uzdrowiska działającego na rynku usług turystycznych.
W pracy zostały zawarte podstawy teoretyczne dotyczące szeroko ...
Pozytywny wizerunek marki to jeden z najważniejszych sposobów kształtowania przewagi konkurencyjnej marki mogący stanowić o jej sukcesie rynkowym. Wizerunkiem marki jest przekonanie o marce i obraz marki generowany w ...
Głównym celem tej pracy jest ukazanie problematyki kreowania wizerunku marki. W pracy zawarto rozważania na temat istoty, znaczenia i uwarunkowań efektywnego kształtowania wizerunku marki. Ponadto skupiono się na analizie ...
W pracy omówiono proces kształtowania marki. Celem pracy było określenie procesu
tworzenia marki kosmetyków na przykładzie marki profesjonalnych kosmetyków do stylizacji paznokci Nails Secrets. Na potrzeby niniejszej pracy ...
Wizerunek to wyobrażenie, jakie funkcjonuje w opinii publicznej w związku z
daną osobą lub firmą. Tożsamością nazwać można zbiór cech które przedsiębiorstwo
chce zamanifestować otoczeniu w którym działa. Zadaniem logo ...
Przedmiotem pracy jest ocena wizerunek marki E. Wedel firmy Cadbury Wedel wśród osób w wieku 20 – 25 lat. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy jest próbą wytłumaczenia szerokiego pojęcia marki, jej ...
Silna marka to obecnie jeden z głównych celów wielu menedżerów. Ciągle aktualne i otwarte pozostaje jednak pytanie o to, które marki możemy nazwać mianem silnych. Najczęściej jako marki silne rozumiane są marki, które ...
Głównym celem pracy było zbadanie, jaki wpływ na wizerunek marki Volkswagen mają podejmowane przez przedsiębiorstwo działania promocyjne. Do celów szczegółowych zaliczyć można pozyskanie informacji na temat znajomości ...
Tematem pracy stała się analiza zarządzania marką na przykładzie spółki POLBITA. Praca składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsze dwa rozdziały są wprowadzeniem teoretycznym do tematu. Zagadnienia teoretyczne obejmują: ...