Strategia rozwoju dla przedsiębiorstwa rodzinnego "Orawianka" s.c.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Hotloś, Paweł
dc.date.accessioned 2013-11-07T12:37:49Z
dc.date.available 2013-11-07T12:37:49Z
dc.date.issued 2010-03-24 09:31:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1376
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie procesu formułowania strategii firmy rodzinnej „Orawianka” oraz wybór strategii rozwoju, która zapewni firmie sukces ekonomiczny w przyszłości. Cel ten został zrealizowany poprzez studia literatury oraz badania empiryczne przeprowadzone w wspomnianym przedsiębiorstwie. W badaniu wykorzystano metody: analizy dokumentacji przedsiębiorstwa, analizy zasobów firmy oraz metody analizy strategicznej - analizy SWOT, kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa, analizy „pięciu sił” Portera, mapy grup strategicznych, metodę scenariuszy otoczenia oraz benchmarkingu. Wspomniane metody pozwalają zorientować się w mocnych i słabych stronach firmy, jak również określić szanse i zagrożenia. W części praktycznej zaprezentowano badane przedsiębiorstwo „Orawianka”. Opisano jego: historię, lokalizację, technologię, strukturę zasobów ludzkich oraz relacje wewnętrzne w przedsiębiorstwie. Zwrócono uwagę na sytuację obecną firmy. Przedstawiono misję i wizje firmy, cele strategiczne. Następnie szczegółowo opisano zastosowanie analiz makro i mikro otoczenia, a także analizy potencjału strategicznego przedsiębiorstwa i analizy SWOT, w procesie formułowania strategii rozwoju badanej firmy. Przedstawiono opcje strategiczne przedsiębiorstwa „Orawianka”, a meritum tych rozważań jest wskazanie odpowiedniej strategii rozwoju, która zapewni badanemu przedsiębiorstwu sukces ekonomiczny. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject benchmarking pl
dc.subject przedsiębiorstwo rodzinne pl
dc.title Strategia rozwoju dla przedsiębiorstwa rodzinnego "Orawianka" s.c. pl
dc.title.alternative Development strategy for the family business "Orawianka" pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-07T08:23:03Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info