Przedmiotem niniejszej pracy były rozważania dotyczące wykorzystania niestandardowych form promocji przez przedsiębiorstwa. Pierwszy rozdział poświęcony jest omówieniu procesu komunikacji marketingowej, jego istocie, ...
Celem pracy jest analiza wybranych sposobów oceny jakości obsługi klienta
w procesie kształtowania jego satysfakcji. W pracy skupiono się na istocie i zastosowaniu
mystery shopping. W części teoretycznej pracy zostały ...
Poznanie opinii oraz oczekiwań bezrobotnych wobec Urzędu Pracy pozwoli poprawić funkcjonowanie PUP, a także zaproponować nowe rozwiązania mające na celu poprawę sytuacji osób zarejestrowanych w Urzędzie. Celem niniejszej ...
Od wielu lat na kanwie rozważań na temat reformy szkolnictwa wyższego podnoszone jest pytanie dotyczące związku pomiędzy ofertą szkół wyższych a oczekiwaniami rynku pracy. Stąd też w niniejszej pracy dokonano wieloaspektowej ...
Wybór odpowiedniej strategii marketingowej jest istotnym warunkiem funkcjonowania i rozwoju firmy. Dotyczy to szczególnie przedsiębiorstw działających na rynkach o dużym natężeniu konkurencji. Odpowiednia strategia ...
Perswazja i manipulacja w mediach służą jako przyczynek do uzyskania przez nadawców komunikatów określonej, wcześniej założonej reakcji ich odbiorców. Niniejsza praca ma na celu zwrócenie uwagi na wykorzystywane w tym celu ...
Praca prezentuje problematykę planowania marketingowego. Omówiono zasady oraz techniki planowania marketingowego. Dodatkowo przeanalizowane zostały metody tworzenia profesjonalnego planu marketingowego. Szczegółowej analizie ...
Celem pracy są teoretyczne rozważania na temat istoty, struktury i zasad opracowywania planu marketingowego, a także opracowanie planu marketingowego dla Odcinka Specjalnego „Dunajec". Plan marketingowy to nowoczesne ...
Badania zachowań klientów pozwalają poznać proces decyzyjny klienta odnośnie wyboru usługi lub produktu. Zrozumienie potrzeb i zachowań klienta pozwala wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom, lepiej dopasować ofertę i sposoby ...
Celem niniejszej pracy jest przybliżenie procesu sprzedaży relacyjnej. Problem ten zaprezentowano na przykładzie branży meblowej. W pierwszej kolejności skupiono się na identyfikacji procesu sprzedaży, ukazując jego istotę ...
Profesjonalna obsługa klienta to jeden z podstawowych czynników warunkujących kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na obecnym konkurencyjnym rynku. Możliwość szybkiego założenia własnej działalności, spowodowała wzrost ...
Niniejsza praca magisterska zawiera rozważania na temat marketingu terytorialnego. Została w niej przedstawiona analiza potencjału i dotychczasowych działań promocyjnych Muszyny Zdroju. Ponadto w oparciu o przeprowadzone ...
W pracy omówiono proces kształtowania marki. Celem pracy było określenie procesu
tworzenia marki kosmetyków na przykładzie marki profesjonalnych kosmetyków do stylizacji paznokci Nails Secrets. Na potrzeby niniejszej pracy ...
Niniejsza praca przedstawia rozważania na temat profesjonalnego kształtowania wizerunku. Celem pracy jest zaprezentowanie problemu profesjonalnego kształtowania wizerunku na przykładzie Regionalnego Zespołu Pieśni i Tańca ...
Celem badania była identyfikacja opinii studentów WSB-NLU na temat wizerunku tej uczelni. Badanie zostało przeprowadzone wśród studentów WSB-NLU w Nowym Sączu. Techniką badania była ankieta. Praca miała charakter ...
Sponsoring sportu stał się w Polsce coraz częściej stosowanym przez firmy narzędziem
kształtowania pozytywnego wizerunku marki. Cel pracy obejmuje rozważania na temat
wykorzystania sponsoringu w procesie kształtowania ...
Celem pracy jest analiza wybranych programów lojalnościowych dostępnych na rynku polskim, a także rozpoznanie działań i narzędzi kształtujących lojalność klientów. Badaniom poddane zostały cztery programy lojalnościowe ...
Celem pracy jest przedstawienie programów lojalnościowych, jako skutecznego narzędzia marketingowego, wykorzystywanego do budowania długoterminowych relacji przedsiębiorstwa z dotychczasowymi klientami i jednoczenie ...
Celem niniejszej pracy są rozważania teoretyczne na temat projektowania skutecznych kampanii promocyjnych. Ponadto celem jest przedstawienie autorskich propozycji dotyczących kampanii promocyjnej produktów bezglutenowych ...
Jednym z istotnych elementów funkcjonowania w społeczeństwie i gospodarce jest
komunikacja pomiędzy podmiotami. Właściwy przekaz informacji decyduje o powodzeniu podejmowanych przedsięwzięć. Praca pt. „Projektowanie ...