Celem pracy jest analiza strategiczna Centrum Szkoleniowego ,,Falenty”, czyli określenie i ocena pozycji strategicznej tego hotelu, dzięki której uzyskamy odpowiedź na pytanie w jakich warunkach będzie działać hotel w ...
Celem głównym pracy jest przedstawienie benchmarkingu (metody zarządzania zmianami w przedsiębiorstwie), jako metody wspomagającej zarządzanie hotelem. Wyodrębniono również podstawowe hipotezy badawcze. Czy benchmarking ...
Niniejsza praca opisuje usługę hotelową, przedstawia ją jako produkt, którego wysoka
lub niska jakość może stać się miernikiem zadowolenia klienta, jak zostanie to udowodnione w części badawczej. Praca podkreśla również ...
Celem pracy było podjęcie próby określenia jakości usług turystycznych na przykładzie hotelu Wersal w Zakopanem. Zajęłam się badaniem bezpośrednim na grupie 52 osób. Badanie to dotyczyło oceny hotelu i miało pokazać, że ...
Niniejsza praca opisuje wpływ kategoryzacji na jakość usług w hotelarstwie oraz na
wybór przez potencjalnego klienta konkretnego hotelu. Podkreśla znaczenie kategoryzacji
dla klientów korzystających z usług hoteli, jak ...
Niniejsza praca zawiera część teoretyczną opartą na literaturze książkowej z dziedziny marketingu i hotelarstwa oraz część empiryczną, w której to źródłem treści są informacje udostępnione przez Hotel SPA Dr Irena Eris ...
Marketing jest nieodłącznym działaniem każdej firmy XXI wieku. W dobie ciągle rozwijającej się konkurencji jest on także ważny w turystyce i oferowanych usługach hotelarskich.
Niniejsza praca przybliża mam rolę marketingu ...
Celem pracy jest prezentacja zasad i specyfiki organizacji funkcjonowania i zarządzania nowoczesnym SPA na przykładzie jednego z najbardziej znanych Hoteli SPA w Krynicy-Zdroju. Wybór podmiotu turystycznego typu SPA ...
Celem pracy jest zaprojektowanie i utworzenie aplikacji, która umożliwia obsługę hotelu. Program będzie instalowany na komputerze w recepcji (biurze obsługi). Wszystkie czynności, łącznie z rezerwacją pokoi, mają być ...
Celem pracy jest przedstawienie zagadnień z zakresu marketingu, związanych z promocją i reklamą obiektu turystycznego i przede wszystkim sposobu w jaki radzi sobie nowo otwarty obiekt turystyczny w dzisiejszych czasach, ...
Praca przedstawia analizę sektora usług turystycznych w przekroju jednego z podstawowych czynników – ceny. Głównym celem jest skompilowanie wiedzy z zakresu zarządzania , zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania ...
Poniższe opracowanie, na przykładzie Ośrodka Wypoczynkowego Wiktorowo, przedstawia metody zarządzania małymi obiektami hotelowymi. Praca opisuje rodzaje turystyki, dokonuje klasyfikacji obiektów noclegowych oraz wykazuje ...
Celem pracy jest przedstawienie istoty i specyfiki zarządzania jakością w branży hotelarskiej. Tak sformułowany cel pracy zdeterminował sformułowanie kilku cząstkowych pytań badawczych: Czym jest jakość w usługach i jak ...