Analiza i ocena aktywności polskich przedsiębiorstw w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Paliwoda-Matiolańska, Adriana
dc.contributor.author Sadza, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-02T14:17:31Z
dc.date.available 2014-01-02T14:17:31Z
dc.date.issued 2012-12-20 17:57:26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3108
dc.description.abstract Niniejsza praca magisterska zawiera, zagadnienia teoretyczne związane z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu, która obecnie jest jedną z najważniejszych strategii dla prowadzenia biznesu, poprzez wpływ, jaki wywiera na kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa oraz jego relacji z interesariuszami. Wyjaśniono pojęcie społecznej odpowiedzialności oraz jej znaczenie, a także przedstawiono argumenty „za i przeciw” koncepcji. Opisano możliwe formy oraz poziomy społecznego zaangażowania firm. Poddano wnikliwej ocenie ich działania w tym zakresie oraz przeprowadzono analizę aktywności przedsiębiorstw na podstawie ogólnodostępnych informacji zawartych w rankingach, raportach oraz publikacjach. Zakończenie pracy stanowi poszerzony opis dobrych praktyk niekwestionowanych liderów społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce. pl
dc.description.abstract Thesis of this master’s paper contains, theoretical issues related to the concept of corporate social responsibility, which is already one of the most important strategies for conducting business through the influence it has had on shaping the image of the company and its relationship with stakeholders. It explains the concept of corporate social responsibility and its importance, and presents arguments "for and against" the concept. It describes, the possible forms and levels of social engagement forms, subjected to a thorough evaluation of their activities in this area, and the analysis of business activity on the basis of public information in the rankings, reports and publications. It presents, exiting an extended description of the undisputed leaders of best practices of corporate social responsibility in Poland. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject społeczna odpowiedzialność biznesu pl
dc.subject zrównoważony rozwój pl
dc.subject interesariusze przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza i ocena aktywności przedsiębiorstw pl
dc.subject dobre praktyki pl
dc.title Analiza i ocena aktywności polskich przedsiębiorstw w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu pl
dc.title.alternative Analysis and evaluation of the activity of Polish companies in the area of ​​corporate social responsibility pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-02T12:37:31Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info