E-brandig personalny jako narzędzie promocji oferty w Internecie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Vidal-Pietruszka, Sabina
dc.date.accessioned 2014-01-03T12:22:39Z
dc.date.available 2014-01-03T12:22:39Z
dc.date.issued 2012-11-28 13:48:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3224
dc.description.abstract Niniejsza praca przybliża pojęcie personal brandingu na platformie internetowej. Poprzez wyjaśnienie podstawowych treści i technik tego procesu jest kompleksowym zbiorem informacji na temat kreowania osobistego wizerunku i czerpania z tego biznesowych korzyści. Poprzez przeprowadzone badania ankietowe wśród aktywnych użytkowników sieci udało się dowieść, iż siła marki personalnej wspartej pozycją eksperta ma szczególne znaczenie w przypadku pozycjonowania prac intelektualnych. Wywiad z ekspertem dodatkowo podtrzymał założenie o biznesowym charakterze marki personalnej, uznając ją za czynnik wpływający na możliwość uzyskiwania dochodu pasywnego w Internecie. pl
dc.description.abstract The aim of this thesis is to advance our understanding of the Personal Branding on the Internet. Some practical matters and techniques are the source of the Personal Branding and must be regarded as an important factor in the creation of a strong personal brand seen as the business income. One of the main purposes of the active user survey was to prove that with the support of the expert status, branding is one of the most powerful concepts in marketing of intellectual goods. It appears that the interview with the expert affirmed the assumption of the business side of the personal branding that builds a passive income business on the Internet. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject analiza ankiety pl
dc.subject analiza wywiadu pl
dc.subject ekspert pl
dc.subject personal e-branding potencial in promotion pl
dc.subject analyzing Interview Data and Survey Research pl
dc.subject e-branding pl
dc.subject potencjał personalny pl
dc.title E-brandig personalny jako narzędzie promocji oferty w Internecie pl
dc.title.alternative Personal e-branding as a tool of offer's promotion on the Internet pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-03T10:21:57Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]
  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info