The thesis discusses mistakes in international marketing that occurred in the last 50 years and analyzes the reasons they were considered mistakes. The companies described had direct issues with wrong slogans, product ...
W swojej pracy magisterskiej przedstawiam polską blogosferę analizując działania
naszych polityków w sieci. Wybierając kilku blogerów reprezentujących najważniejsze partie
polityczne w naszym kraju, starałam się ...
Niniejsza praca oprócz opisu różnych bramek SMS zawiera szeroki opis zmagań z tworzeniem
własnej. Następny rozdział zawiera opisy bramek, zarówno tych darmowych jak
i komercyjnych. Rozdział III zawiera techniczne ...
Właściwy wizerunek zapewnia firmie lub produktowi możliwość realizacji założonych celów. Ponieważ potencjalny klient dokonuje wyboru spośród wielu ofert często to właśnie wizerunek firmy jest elementem decydującym o zdobyciu ...
This thesis focuses on managing emotional connections between products and consumers and presents how the companies might use them as a way to maintain and build their brands. The author documents how people tend to ...
BRE Bank zaliczany jest do grona najważniejszych instytucji finansowych w Polsce pod względem posiadanego kapitału, rozmiarów działalności, tempa rozwoju, różnorodności oferowanych produktów oraz wysokiego poziomu technologii ...
Aplikacja Interactive Valuation System i-DCF jest narzędziem przeznaczonym do wyceny przedsiębiorstw. Metodologia i-DCF użyta w programie jest specyficzną odmianą metody dochodowej, która wykorzystuje w obliczeniach techniki ...
Podstawowym celem pracy było przedstawienie budowy strony internetowej w technologii FLash z użyciem zaawansowanych funkcjonalności języka ActionScript 3.0, zwłaszcza w połączeniu z XML, PHP i MySQL. Znaczącą częścią pracy ...
Kształtowanie wynagrodzeń należy do podstawowych procesów personalnych (kadrowych) w każdej organizacji, niezależnie od jej rozmiarów, rodzaju prowadzonej działalności i celu, dla jakiego została utworzona. Zajmuje ono ...
Celem pracy było zweryfikowanie dwóch postawionych tez. Pierwsza z nich brzmi następująco: rynkowe stopy zwrotu z akcji w okresie 2005-2008, w małym stopniu odzwierciedlają sporządzony na podstawie wskaźników taksonomicznej ...
pracowników w wybranej firmie produkcyjnej.
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie projektu inwestycyjnego na utworzenie w Bielsku - Białej Beskidzkiego Inkubatora Technologicznego. Praca zawiera następujące części; ...
W pracy starano się w sposób rzetelny i przejrzysty opisać metody analizy potrzebne do optymalnego doboru instrumentów finansowych, zarządzania ryzykiem inwestycyjnym, a także odpowiednim momentem zakończenia inwestycji. ...
W niniejszej pracy autor, na przykładzie Karpackiej Spółki Gazownictwa w Tarnowie prezentuje w jaki sposób sprawne organizacyjnie, jednolite skonsolidowane środowisko informatyczne w istotny sposób organizuje pracę w firmie, ...
Budowa kluczowych czynników sukcesu małej firmy lutniczej ma na celu zidentyfikowanie najważniejszych składników potencjału konkurencyjności, których rozwijanie i umacnianie pozwoli przedsiębiorstwu Bobak Violino zbudować ...
Celem niniejszej pracy była charakterystyka marki dyscypliny MMA na przykładzie organizacji KSW. W tym celu w pracy podjęto się przeprowadzenia badań metodą sondażu diagnostycznego przy użyciu techniki ankiety. Badaniami ...
Niniejsza praca dotyczy budowy marki jako determinanty sukcesu przedsiębiorstwa. Zawiera informacje i pojęcia mające związek z marką oraz jej budową. Głównym celem pracy jest weryfikacja zachowań konsumentów w stosunku do ...
Celem pracy było zaprojektowanie i zbudowanie modularnego systemu kontrolno- pomiarowego. System ten został oparty na oprogramowaniu wbudowanym oraz protokole
1-Wire. Zbudowanie tego systemu miało na celu zbadanie czy ...
W obliczu nieustannych przemian rynkowych, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że w dobie silnej konkurencji i globalizacji gospodarczej oferta firm z danej branży jest zbliżona jakościowo i cenowo. W związku z tym coraz ...
Temat, który poruszono w pracy dotyczy problemu budowania lojalności klientów, jako jednego z elementów działań marketingu-mix na przykładzie Apteki Pod Magnolią w miejscowości Męcina. Głównym celem przedsięwzięcia jest ...
Niniejsza praca jest owocem mojej długoletniej fascynacji kinematografią indyjską. Od zawsze ciekawiło mnie, jak postrzegany jest gwiazdor filmowy w Indiach. Porównując ten fenomen z sytuacją aktorów amerykańskich i ...