BRE Bank zaliczany jest do grona najważniejszych instytucji finansowych w Polsce pod względem posiadanego kapitału, rozmiarów działalności, tempa rozwoju, różnorodności oferowanych produktów oraz wysokiego poziomu technologii ...
Aplikacja Interactive Valuation System i-DCF jest narzędziem przeznaczonym do wyceny przedsiębiorstw. Metodologia i-DCF użyta w programie jest specyficzną odmianą metody dochodowej, która wykorzystuje w obliczeniach techniki ...
Podstawowym celem pracy było przedstawienie budowy strony internetowej w technologii FLash z użyciem zaawansowanych funkcjonalności języka ActionScript 3.0, zwłaszcza w połączeniu z XML, PHP i MySQL. Znaczącą częścią pracy ...
Kształtowanie wynagrodzeń należy do podstawowych procesów personalnych (kadrowych) w każdej organizacji, niezależnie od jej rozmiarów, rodzaju prowadzonej działalności i celu, dla jakiego została utworzona. Zajmuje ono ...
Celem pracy było zweryfikowanie dwóch postawionych tez. Pierwsza z nich brzmi następująco: rynkowe stopy zwrotu z akcji w okresie 2005-2008, w małym stopniu odzwierciedlają sporządzony na podstawie wskaźników taksonomicznej ...
pracowników w wybranej firmie produkcyjnej.
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie projektu inwestycyjnego na utworzenie w Bielsku - Białej Beskidzkiego Inkubatora Technologicznego. Praca zawiera następujące części; ...
W pracy starano się w sposób rzetelny i przejrzysty opisać metody analizy potrzebne do optymalnego doboru instrumentów finansowych, zarządzania ryzykiem inwestycyjnym, a także odpowiednim momentem zakończenia inwestycji. ...
W niniejszej pracy autor, na przykładzie Karpackiej Spółki Gazownictwa w Tarnowie prezentuje w jaki sposób sprawne organizacyjnie, jednolite skonsolidowane środowisko informatyczne w istotny sposób organizuje pracę w firmie, ...
Budowa kluczowych czynników sukcesu małej firmy lutniczej ma na celu zidentyfikowanie najważniejszych składników potencjału konkurencyjności, których rozwijanie i umacnianie pozwoli przedsiębiorstwu Bobak Violino zbudować ...
Celem niniejszej pracy była charakterystyka marki dyscypliny MMA na przykładzie organizacji KSW. W tym celu w pracy podjęto się przeprowadzenia badań metodą sondażu diagnostycznego przy użyciu techniki ankiety. Badaniami ...
Niniejsza praca dotyczy budowy marki jako determinanty sukcesu przedsiębiorstwa. Zawiera informacje i pojęcia mające związek z marką oraz jej budową. Głównym celem pracy jest weryfikacja zachowań konsumentów w stosunku do ...
Celem pracy było zaprojektowanie i zbudowanie modularnego systemu kontrolno- pomiarowego. System ten został oparty na oprogramowaniu wbudowanym oraz protokole
1-Wire. Zbudowanie tego systemu miało na celu zbadanie czy ...
W obliczu nieustannych przemian rynkowych, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że w dobie silnej konkurencji i globalizacji gospodarczej oferta firm z danej branży jest zbliżona jakościowo i cenowo. W związku z tym coraz ...
Temat, który poruszono w pracy dotyczy problemu budowania lojalności klientów, jako jednego z elementów działań marketingu-mix na przykładzie Apteki Pod Magnolią w miejscowości Męcina. Głównym celem przedsięwzięcia jest ...
Niniejsza praca jest owocem mojej długoletniej fascynacji kinematografią indyjską. Od zawsze ciekawiło mnie, jak postrzegany jest gwiazdor filmowy w Indiach. Porównując ten fenomen z sytuacją aktorów amerykańskich i ...
Tematem niniejszej pracy jest „Budowanie przewagi konkurencyjnej małego przedsiębiorstwa na przykładzie przedsiębiorstwa Kwiecień Zdzisław Transport Zarobkowy”. Celem pracy jest przedstawienie sposobu budowania przewagi ...
Celem pracy jest identyfikacja opinii oraz postaw konsumentów na temat budowania przewagi konkurencyjnej przez firmę Procter & Gamble. Przeprowadzone badania dotyczyły opinii na temat zakresu działań, jakie firma podjęła ...
Praca dotyczy problematyki kształtowania więzi z klientami przedsiębiorstwa w
sektorze turystycznym. Badania zostały przeprowadzone w hotelu Panorama w Nowym Sączu na podstawie obserwacji oraz rozmów z dyrekcją i zatrudnionym ...
W niniejszej pracy zaprezentowano wykorzystanie marketingu relacji w działalności usługowej operatora publicznego Poczty Polskiej. W pracy przyjęto hipotezę, iż niezbędnym warunkiem satysfakcjonujących relacji jest budowanie ...
Planowanie procesu rozwoju ścieżki kariery precyzuje drogę rozwoju pracownika w obrębie organizacji i zgodnie z jej potrzebami uwzględniając możliwości, preferencje, i wyniki pracowników. Zarządzanie planowaniem karier ...