Przeprowadzenie badań własnych było próbą poznania opinii i postaw respondentów
dotyczących ambient marketingu. Celem badań była weryfikacja postawionych hipotez.
Założono, że ambient marketing cieszy się zainteresowaniem ...
Odpoczynek w SPA to ciągle jeszcze atrakcja dla nielicznych, którzy sporo płacąc za swój wybór, wymagają wysokiej jakości obsługi. W pracy zaprezentowano wyniki badań jakościowych, których celem było stworzenie portretu ...
Marketing od bardzo dawna postrzegany jest jako dyscyplina o charakterze jakościowym i jako tzw. dyscyplina „miękka.” Efektem tego jest, że funkcja marketingu traci uznanie i swoją pozycję na korzyść innych funkcji w ...
Problematyka poruszana w pracy dotyczy świadczenia usług medycznych, ze
szczególnym uwzględnieniem procesu obsługi klienta, w tak innowacyjnej dziedzinie, jaką jest branża telemedyczna. Koncepcyjnie w pracy przedstawiono ...
Zarządzanie produktem turystycznym rozpatrywać można w różnych kategoriach, na podstawie indywidualnych podmiotów świadczących usługi turystyczne, ale także na podstawie regionu. Produkt turystyczny regionu jest kategorią ...
Uzdrowiska od dawna odgrywały i nadal odgrywają istotną rolę w podnoszeniu stanu zdrowia społeczeństwa. Miejscowości uzdrowiskowe, oprócz tego, że posiadają lecznicze wody, obfitują bogactwem zieleni, maja doskonały klimat ...
Celem pracy jest identyfikacja procesu świadczenia usługi oraz rozpoznanie możliwości podnoszenia jakości procesu świadczenia usługi w przedsiębiorstwie. Przeprowadzenie dogłębnej analizy procesu w firmie Anmart pozwoliło ...
Celem j pracy była identyfikacja procesu świadczenia usługi oraz rozpoznanie
możliwości podnoszenia jakości procesu świadczenia usługi w przedsiębiorstwie.
Przeprowadzenie dogłębnej analizy procesu w firmie Anmart ...
Głównym celem pracy była analiza produktu bankowego na przykładzie kart
kredytowych Lukas Banku. Przedstawiona została także strategia kształtowania
i sprzedaży kart kredytowych przez samą firmę Lukas Bank.
W pracy ...
Niniejsza praca poświęcona jest problematyce skutecznego i efektywnego przekazu promocyjnego przedsiębiorstwa. W erze szumu informacyjnego, jakość przekazu ma szczególne znaczenie. Wiele z istniejących rynków osiąga stadium ...
Przedmiotem pracy jest analiza przedsiębiorstwa i jej wykorzystanie w przedsiębiorstwie. Głównym celem pracy jest scharakteryzowanie procesu analizy strategicznej oraz narzędzi wykorzystanych w ocenie przedsiębiorstwa i ...
W pracy zostały poruszone zagadnienia przekazu reklamowego, istota i typologia kultur oraz różnic w przekazie reklamowym samochodów w prasie. W pierwszym rozdziale pracy zawarto informacje o istocie reklamy, jej cechach, ...
Celem pracy jest analiza zachowań, opinii i postaw konsumentów wobec usług uzdrowiskowych i infrastruktury turystycznej miejscowości Wysowa-Zdrój. Przedmiotowa
analiza będzie dotyczyć głównych powodów dla których wybierano ...
Praca poświęcona jest przedstawieniu atutów i słabości Góry Świętego Krzyża w opinii turystów. Wybór tematu spowodowany był tym, iż miejsce to posiada duże walory krajobrazowo - turystyczne, które nie zostały jeszcze ...
Innowacje produktowe odgrywają dużą rolę w działaniu współczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych, ale także usługowych, ponieważ produktem może być zarówno dobro fizyczne jak i usługa. W wielu przypadkach, nowe produkty ...
Praca poświęcona jest badaniu i ocenie usług, na przykładzie usług gastronomicznych świadczonych przez restaurację „Mekong”. Współcześnie, w dobie postępu technicznego istnieje konieczność ciągłego dostosowywania się do ...
Praca dotyczy problematyki kształtowania więzi z klientami przedsiębiorstwa w
sektorze turystycznym. Badania zostały przeprowadzone w hotelu Panorama w Nowym Sączu na podstawie obserwacji oraz rozmów z dyrekcją i zatrudnionym ...
The main goal of this thesis was to analyze the process of innovation in Openbravo. Firstly, to
look on what is innovative and where innovation in Openbravo comes from. Secondly, how
innovation is created and implemented ...
Celem niniejszej pracy była ocena zachowań i postaw konsumentów w zakresie
zakupu produktów i marek spożywczych, a co za tym idzie określenie wpływu cech produktu na postępowanie konsumenta. Dlatego należy udowodnić, że ...
Głównym celem niniejszej pracy jest opisanie działania procesu dystrybucji
artykułów sportowych na przykładzie firmy Sport Partner. Ukazana w niej w szeroki sposób jest dystrybucja przez dodatkowy kanał dystrybucji jakim ...