dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Fecko, Grzegorz |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-17T10:01:08Z |
|
dc.date.available |
2013-07-17T10:01:08Z |
|
dc.date.issued |
2009-09-30 08:58:16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/428 |
|
dc.description.abstract |
Zakresem przedmiotowym pracy jest komunikacja marketingowa Urzędu Miasta
z mieszkańcami w Nowym Sączu oraz występujące w niej procesy w sferze publiczno – politycznej. Celami niniejszej pracy były: określenie jakości strategii komunikacyjnej Urzędu Miasta z mieszkańcami oraz rozpoznanie jej słabych i mocnych stron; rozpoznanie, czy kanały (narzędzia) komunikacyjne stosowane przez Urząd Miasta oraz treści konstruowane do poszczególnych grup mieszkańców są właściwe i co ważniejsze skuteczne; zbadanie i ocena procesu komunikacyjnego występującego pomiędzy stronami Urzędu Miasta mieszkańcami Nowego Sącza.
Teza niniejszej pracy to: precyzyjne określenie grupy docelowej, umiejętna
identyfikacja poszczególnych grup tworzących całe społeczeństwo, właściwy dobór komunikatów i rodzaju komunikacji marketingowej oraz trafny dobór mediów warunkują skuteczną komunikację Urzędu Miasta z mieszkańcami. W celu ustalenia, jaki jest stan faktyczny komunikacji Urzędu Miasta z mieszkańcami przeprowadzono badania. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
open access |
|
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
komunikowanie marketingowe |
pl |
dc.subject |
Urząd Miasta Nowy Sącz |
pl |
dc.title |
Komunikacja marketingowa urzędu miasta z mieszkańcami na przykładzie Nowego Sącza |
pl |
dc.title.alternative |
Marketing communication the municipal council with residents based on Nowy Sącz city |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-07-15T09:23:25Z |
|