dc.contributor.advisor |
Cwynar, Wiktor |
|
dc.contributor.author |
Hadała, Marta |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-10T09:15:40Z |
|
dc.date.available |
2013-09-10T09:15:40Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-07 05:51:20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/617 |
|
dc.description.abstract |
Bankowość elektroniczna zrewolucjonizowała usługi finansowe dostępne za pośrednictwem banków. Dała możliwość korzystania z usług bankowych za pomocą mediów elektronicznych, przede wszystkim Internetu. Klienci banków mają możliwość dokonywania niemalże wszystkich operacji na własnym rachunku on-line. Dzięki ciągłemu rozwojowi sieci telekomunikacyjnych i Internetu zdobycie nowych klientów stało się łatwe i bardziej efektywne.
Możliwości, jakie pojawiły się przed bankami spowodowały wzrost konkurencyjności usług w całym sektorze bankowym. Internetowa obsługa klientów musi się dokonywać poprzez zastosowanie najnowszych technologii oraz powinna się cechować łatwością obsługi i funkcjonalnością. W ostatnich latach prawie wszystkimi usługami bankowymi można zarządzać przez Internet.
W rozdziale pierwszym przedstawiono definicję bankowości elektronicznej kilku autorów. Przedstawiono, jaki wpływ ma bankowość elektroniczna na rozwój produktów i usług w sektorze bankowym. W drugim rozdziale opisano podstawowe produkty i usługi inwestycyjne oraz przedstawiono rolę banku jako pośrednika w procesie inwestowania oszczędności. W trzecim rozdziale opisano alternatywne sposoby lokowania oszczędności. Wymieniono i przedstawiono instytucje zajmujące się inwestowaniem oszczędności, takie jak banki inwestycyjne, oddziały bankowości inwestycyjnej w bankach uniwersalnych oraz domy i biura maklerskie. W czwartym rozdziale opisano internetowe kanały dostępu do usług bankowych Kredyt Banku i Banku PKO BP SA. Przedstawiono możliwości bankowości elektronicznej i zakres zarządzania usługami przy pomocy Internetu. W piątym rozdziale przedstawiono możliwość zarządzania funduszami za pośrednictwem Internetu oraz zaprezentowano porównanie oferty funduszowej Kredyt Banku i Banku PKO dostępnej przez kanały bankowości internetowej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
bankowość elektroniczna |
pl |
dc.subject |
produkty inwestycyjne |
pl |
dc.subject |
usługi |
pl |
dc.subject |
internetowe kanały dostępu |
pl |
dc.title |
Wpływ bankowości elektronicznej na dostępność i wysokość sprzedaży funduszy inwestycyjnych na przykładzie Banku PKO BP SA i Kredyt Banku |
pl |
dc.title.alternative |
Influence of electronic banking on accessibility and sale volume of investment funds on the example of PKO BP SA and Kredyt Bank |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-09-06T12:05:22Z |
|