Wpływ bankowości elektronicznej na dostępność i wysokość sprzedaży funduszy inwestycyjnych na przykładzie Banku PKO BP SA i Kredyt Banku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cwynar, Wiktor
dc.contributor.author Hadała, Marta
dc.date.accessioned 2013-09-10T09:15:40Z
dc.date.available 2013-09-10T09:15:40Z
dc.date.issued 2009-04-07 05:51:20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/617
dc.description.abstract Bankowość elektroniczna zrewolucjonizowała usługi finansowe dostępne za pośrednictwem banków. Dała możliwość korzystania z usług bankowych za pomocą mediów elektronicznych, przede wszystkim Internetu. Klienci banków mają możliwość dokonywania niemalże wszystkich operacji na własnym rachunku on-line. Dzięki ciągłemu rozwojowi sieci telekomunikacyjnych i Internetu zdobycie nowych klientów stało się łatwe i bardziej efektywne. Możliwości, jakie pojawiły się przed bankami spowodowały wzrost konkurencyjności usług w całym sektorze bankowym. Internetowa obsługa klientów musi się dokonywać poprzez zastosowanie najnowszych technologii oraz powinna się cechować łatwością obsługi i funkcjonalnością. W ostatnich latach prawie wszystkimi usługami bankowymi można zarządzać przez Internet. W rozdziale pierwszym przedstawiono definicję bankowości elektronicznej kilku autorów. Przedstawiono, jaki wpływ ma bankowość elektroniczna na rozwój produktów i usług w sektorze bankowym. W drugim rozdziale opisano podstawowe produkty i usługi inwestycyjne oraz przedstawiono rolę banku jako pośrednika w procesie inwestowania oszczędności. W trzecim rozdziale opisano alternatywne sposoby lokowania oszczędności. Wymieniono i przedstawiono instytucje zajmujące się inwestowaniem oszczędności, takie jak banki inwestycyjne, oddziały bankowości inwestycyjnej w bankach uniwersalnych oraz domy i biura maklerskie. W czwartym rozdziale opisano internetowe kanały dostępu do usług bankowych Kredyt Banku i Banku PKO BP SA. Przedstawiono możliwości bankowości elektronicznej i zakres zarządzania usługami przy pomocy Internetu. W piątym rozdziale przedstawiono możliwość zarządzania funduszami za pośrednictwem Internetu oraz zaprezentowano porównanie oferty funduszowej Kredyt Banku i Banku PKO dostępnej przez kanały bankowości internetowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject bankowość elektroniczna pl
dc.subject produkty inwestycyjne pl
dc.subject usługi pl
dc.subject internetowe kanały dostępu pl
dc.title Wpływ bankowości elektronicznej na dostępność i wysokość sprzedaży funduszy inwestycyjnych na przykładzie Banku PKO BP SA i Kredyt Banku pl
dc.title.alternative Influence of electronic banking on accessibility and sale volume of investment funds on the example of PKO BP SA and Kredyt Bank pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-09-06T12:05:22Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info