Negocjacje jako konieczne narzędzie zdobywania rynku przez przedsiębiorstwa na przykładzie branży opakowań szklanych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Górski Kamil
dc.date.accessioned 2014-03-01T08:45:51Z
dc.date.available 2014-03-01T08:45:51Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6554
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza negocjacji jako narzędzia zdobywania rynku przez przedsiębiorstwa na przykładzie branży opakowań szklanych. W pracy wyjaśniono pojęcie negocjacji oraz proces komunikacji i konfliktu, przedstawiono genezę przedsiębiorstwa oraz jego definicję. Zawarto typologię przedsiębiorstw, opis cech firmy, oraz funkcje zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawiono opis zachowań firmy na rynku, funkcje przedsiębiorstwa, techniki zarządzania oraz dwa podstawowe sposoby zarządzania – strategiczne i operacyjne. Wyjaśniono, na czym polega komunikowanie się firmy z toczeniem a także opisano koncepcje konkurencji i jakości. Przedstawiono charakterystykę badanego przedsiębiorstwa oraz dokonano analizy przeprowadzonych badań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject negocjacje pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject zarządzanie operacyjne pl
dc.subject konkurencja pl
dc.title Negocjacje jako konieczne narzędzie zdobywania rynku przez przedsiębiorstwa na przykładzie branży opakowań szklanych pl
dc.title.alternative Negotiations as necessary tool of winning the market by companies on the example of glass containers trade. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info