Psychospołeczne skutki odbioru reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Orzechowska Ewa
dc.contributor.other Tomalska, Halina
dc.date.accessioned 2014-03-24T12:48:00Z
dc.date.available 2014-03-24T12:48:00Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7170
dc.description.abstract Niniejsza praca to analiza kluczowych i decydujących aspektów z zakresu reklamy telewizyjnej kierowanej do najmłodszej grupy konsumentów w wieku szkolnym. Celem pracy jest ukazanie w jaki sposób telewizja jako współcześnie dominujące medium wpływa na postawy i zachowania dzieci oraz jak kreowane medialnie potrzeby konsumpcyjne najmłodszych rzutują na ich rozwój psychospołeczny. W niniejszej pracy w szczególności zostały przedstawione wątki społeczne, psychologiczne oraz etyczne przekazu reklamowego w aspekcie pełnionych przez nich funkcji w rozwoju dziecka. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja społeczna pl
dc.subject mass media pl
dc.subject relacje społeczne pl
dc.subject modele komunikacji społecznej pl
dc.subject reklama jako narzędzie preswazji pl
dc.subject dzieci w wieku szkolnym pl
dc.subject percepcja i zachowania młodych odbiorców pl
dc.subject regulacje prawne pl
dc.subject etyka pl
dc.subject wpływ reklamy na rozwój dziecka pl
dc.subject wpływ reklamy na psychofizyczny rozwój dziecka pl
dc.title Psychospołeczne skutki odbioru reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnym pl
dc.title.alternative Psychosocial effects of television commercials on school age children en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info