Typologia negocjacji w przedsiębiorstwie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Kozina, Andrzej
dc.date.accessioned 2014-04-13T10:21:42Z
dc.date.available 2014-04-13T10:21:42Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki. Nowy Sącz : WSB-NLU, 2008. - S. 181-189 pl
dc.identifier.isbn 978-83-88-421-57-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7519
dc.description.abstract The objective of the paper is to present the typology of business negotiations, treated as managerial tool. Such a typology constitutes a crucial aspect of complex and multidimensional model of business negotiations. Firstly, general concept of those negotiations is described. Secondly, their typology is suggested, including both generic and supplementary criteria. Thirdly, some particular types of business negotiations are considered, reflecting their specific features. Summing up the paper, the subsequent areas of research are pointed out. pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject negocjacje pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.title Typologia negocjacji w przedsiębiorstwie pl
dc.title.alternative Business negotiations typology pl
dc.type bookPart pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info