Wybory prezydenckie w Polsce 1989 – 2010 – analiza procesu wyborczego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mędzelowski, Tadeusz
dc.contributor.author Kotas, Paweł
dc.date.accessioned 2016-06-01T08:33:47Z
dc.date.available 2016-06-01T08:33:47Z
dc.date.issued 2015-10-19 14:17:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9119
dc.description.abstract Praca zawiera informację dotyczące frekwencji w wyborach prezydenckich, daje odpowiedź na pytanie czy frekwencja jest aktywnością obywateli biorących w nich udział?, wyjaśnia również dlaczego jest na takim a nie innym poziomie oraz jakie są przyczyny i skutki jej zmiany. Ilustruje sposób prowadzenia kampanii wyborczej (jej mechanizmy) przez partie polityczne po 1989 r. prezentując następnie ich wyniki.. Postaram się rozwinąć definicję marketingu wyborczego i politycznego - na czym polega, i dlaczego się go stosuje. Skupiam się również na kampanii negatywnej gdzie pierwszy raz została wykorzystana jak wygląda w teorii i praktyce, jakie są jej plusy i minusy oraz jak stosuje się w Polsce. pl
dc.description.abstract Work contains information connected with voter turnout in presidential elections, gives an ansewear for the question if turnout is an activity of citizens taking part in presidential election. This work also explains the current level of attendance and its causes and consequences, illustrates the way of conducting election campaign (its mechanisms) by political parties after 1989, and presents their results. I develop a definition of electoral and political marketing - what it is and why it is being used. It will also focus on negative campaigning, where it was first used, what is the theory and practice, what are the positive and negative aspects and how it is applied in Poland. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject kampania prezydencka pl
dc.subject marketing polityczny pl
dc.subject marketing wyborczy pl
dc.subject sondaż pl
dc.subject koncepcja 4P pl
dc.subject marketing relacyjny pl
dc.subject program lojalnościowy pl
dc.subject rynek wyborczy pl
dc.subject kampania bezpośrednia pl
dc.subject convassing pl
dc.subject PR pl
dc.subject telemarketing pl
dc.subject poczta bezpośrednia pl
dc.subject program wyborczy pl
dc.subject komunikowanie polityczne pl
dc.subject rzecznik prasowy pl
dc.subject public relation pl
dc.subject kampania negatywna pl
dc.subject presidential campaign pl
dc.subject political marketing pl
dc.subject marketing electoral survey pl
dc.subject concept 4p pl
dc.subject relationship marketing pl
dc.subject loyalty program pl
dc.subject convassing pl
dc.subject PR pl
dc.subject telemarketing pl
dc.subject direct mail pl
dc.subject manifesto pl
dc.subject political communication pl
dc.subject spokesman pl
dc.subject public relation pl
dc.subject campaign negative pl
dc.subject frekwencja wyborcza pl
dc.subject reklama pl
dc.subject voter turnout pl
dc.title Wybory prezydenckie w Polsce 1989 – 2010 – analiza procesu wyborczego pl
dc.title.alternative Presidential elections in Poland 1989 – 2010 – Analysis of the electoral process pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2016-05-25T09:24:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info