Wysoka jakość obsługi klienta jako priorytet w działaniu firm usługowych z sektora MSP na przykładzie przedsiębiorstwa „Nowpol II (Grawernia.pl)”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Potoczek, Natalia
dc.contributor.author Gromala, Agnieszka
dc.date.accessioned 2016-07-14T07:36:24Z
dc.date.available 2016-07-14T07:36:24Z
dc.date.issued 2015-04-26 20:26:50
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/9213
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie jakie znaczenie ma obsługa klienta w działaniu firmy usługowej z sektora małych i średnich przedsiębiorstw Grawernia.pl oraz w jakim stopniu zapewnienie wysokiej jakości usług oraz obsługi klienta stanowi wyznacznik działań pracowników Grawernia.pl. W poniższych rozważaniach zaprezentowano również informacje dotyczące oceny działań pracowników firmy przez klientów. Zakres opracowania obejmuje informacje związane z jakością i zagadnienia dotyczące obsługi klienta. Praca prezentuje również charakterystykę przedsiębiorstwa Grawernia.pl ze szczególnym uwzględnieniem obsługi klientów tej firmy. Przeprowadzone badania w siedzibie firmy Nowpol 2 wśród pracowników przedsiębiorstwa, jak również dostępne opinie klientów zebrane na portalu OPINEO.PL pokazały, że firma Grawernia.pl jest dobrym przykładem firmy MIŚ przedsiębiorstwa, która koncentruje swoje działania na zapewnieniu wysokiej jakości świadczonych usług i obsługi klienta. pl
dc.description.abstract The aim of this project is to present an importance of customer service for a service company, Grawernia.pl, which belongs to small and medium- sized enterprises. The project shows the extent to which high quality goods as well as customer service are a determinant of actions taken by Grawernia.pl employees. Moreover, the following discussion refers to report about staff performance evaluation, where such an assessment was given by clients. Thus, the scope of the study includes information related to quality in conjunction with customer service. Furthermore, this paper indicates characteristics of Grawernia.pl enterprise, paying particular attention to customer service. Taking everything into account, not only research which was conducted among Nowpol II employees, but also opinions given by customers on OPINEO.PL testify that Grawernia.pl is a good example of small and medium-sized enterprises, which focuses on high quality goods and customer service. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject jakość pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject małe i średnie przedsiębiorstwa pl
dc.subject customer service pl
dc.subject small and medium-size enterprises (SMEs) pl
dc.subject Grawernia.pl pl
dc.subject quality pl
dc.title Wysoka jakość obsługi klienta jako priorytet w działaniu firm usługowych z sektora MSP na przykładzie przedsiębiorstwa „Nowpol II (Grawernia.pl)” pl
dc.title.alternative A high quality of customer service as priority in running a service company which belongs to small and medium-sized enterprises; based on the example of ‘Nowpol II (Grawernia.pl)’ enterprise pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2016-05-28T10:04:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]
  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info