Marketingowa strategia funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy ABM SOLID S.A. w Tarnowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Wolańska Anna
dc.date.accessioned 2017-06-29T12:05:09Z
dc.date.available 2017-06-29T12:05:09Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10024
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie marketingowej strategii funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy ABM SOLID. S.A. w Tarnowie. W niniejszej pracy przyjęto trzy hipotezy badawcze: 1. Strategia w przedsiębiorstwie ABM SOLID. S.A. ma charakter aktywny, rozwojowy. 2. Strategia opiera się na właściwym zestawie narzędzi jej realizacji (marketing – mix). 3. Kształt strategii i narzędzi jej realizacji w istotny, pozytywny sposób określa kierunki rozwoju firmy. Hipotezy te zostaną zweryfikowane poprzez szczegółową analizę przykładów praktycznych, studium literatury i licznych źródeł wtórnych. Praca zawiera cztery rozdziały i zakończenie: Rozdział pierwszy poświęcony jest istocie oraz znaczeniu strategii marketingowej. Rozdział drugi w całości oparty jest o proces tworzenia strategii marketingowej. Rozdział trzeci skupia się na narzędziach realizacji strategii marketingowej. Rozdział czwarty w całości poświęcony jest identyfikacji oraz ocenie strategii marketingowej przez firmę ABM SOLID S.A. w Tarnowie. Rozdział ten przedstawia powstanie oraz rozwój przedsiębiorstwa, zakres działalności spółki oraz jej Grupy Kapitałowej. W pracy do opracowania części teoretycznej skupiono się na analizie źródeł literatury zwartej (książkowej), czasopism branżowych i biznesowych na temat obecnej sytuacji sektora budowlanego w Polsce, oraz samodzielnej pracy w oparciu o materiały dostępne w bibliotece. W części praktycznej (empirycznej) wykorzystano takie metody jak wywiad bezpośredni z osobami odpowiedzialnymi za marketing w firmie ABM SOLID S.A. w Tarnowie oraz analiza udostępnionych przez firmę materiałów. Wszystkie trzy hipotezy badawcze zostały zweryfikowane pozytywnie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject firma (przedsiębiorstwo) pl
dc.subject rodzaje strategii marketingowych pl
dc.subject wdrażanie pl
dc.subject narzędzia strategii marketingowych pl
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.title Marketingowa strategia funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy ABM SOLID S.A. w Tarnowie pl
dc.title.alternative Marketing strategy of functioning and developing a company based on ABM SOLID S.A. in Tarnów pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info