Analiza strategiczna firmy Commercial Union

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Tuchowski Maciej
dc.date.accessioned 2017-07-03T11:17:17Z
dc.date.available 2017-07-03T11:17:17Z
dc.date.issued 2005 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10065
dc.description.abstract Niniejsza praca jest próbą dokonania analizy strategicznej firmy Commercial Union Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. Praca składa się z pięciu rozdziałów, w których poruszone zostały zarówno aspekty teoretyczne analizy strategicznej, jak i dokonana została analiza wnętrza oraz otoczenia firmy Commercia Union. W pracy znajdują się także sugestie co do dalszych kierunków rozwoju badanej firmy w oparciu o dokonaną analizę poszczególnych obszarów. W rozdziale pierwszym uwaga skupiona została na omówieniu istoty strategii. W sposób szczegółowy omówione zostały takie zagadnienia jak jej definicja, cechy i struktura. Rozdział drugi pracy przybliża metody analizy strategicznej. W rozdziale tym omówiona została definicja i rola analizy strategicznej oraz jej elementy metodyczne. Kolejny rozdział pracy to charakterystyka firmy Commercial Union Towarzystwo Ubezpieczeń na życie. W rozdziale tym przybliżona została historia firmy, jej działalność, wyniki finansowe oraz jej pozycja. Ostatni rozdział pracy to analiza wnętrza firmy Commercial Union. W rozdziale tym dokonana została analiza portfelowa badanego podmiotu za pomocą macierzy BCG, macierzy McKinseya, macierzy ADL, macierzy Hoffera oraz macierzy Ansoffa. W dalszej części rozdziału znajduje się analiza kluczowych czynników sukcesu. W rozdziale tym dokonana została także analiza metodą SWOT firmy Commercial Union oraz wyciągnięte zostały z niej wnioski co do dalszego postępowania firmy. Wreszcie na koniec dokonana została analiza metodą SPACE oraz zaproponowana została strategia w oparciu o którą firma powinna dalej prowadzić swą działalność. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia pl
dc.subject startegia firmy pl
dc.subject analiza konkurencji pl
dc.subject analiza środowiska firmy pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject otoczenie firmy pl
dc.subject analiza portfelowa pl
dc.subject analiza kluczowych czynników sukcsu pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject analiza SPACE pl
dc.title Analiza strategiczna firmy Commercial Union pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info