Zarządzanie logistyką dystrybucji na przykładzie F.H.U. Impuls

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staliński, Piotr
dc.contributor.author Janusz, Andrzej
dc.date.accessioned 2017-07-10T08:31:33Z
dc.date.available 2017-07-10T08:31:33Z
dc.date.issued 2010-12-17 14:04:09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10109
dc.description.abstract Praca dyplomowa posiada dwa cele. Pierwszym celem jest scharakteryzowanie funkcji logistyki dystrybucji i jej znaczenia dla efektywnego funkcjonowania przedsiębiorstw. Drugim celem jest przedstawienie roli jaką logistyka dystrybucji i jej procesy odgrywają w przedsiębiorstwie Firma Handlowo - Usługowa IMPULS. Praca składa się z trzech rozdziałów. Przedmiotem rozważań rozdziału pierwszego jest logistyka dystrybucji. Pierwsza część rozdziału wprowadza terminologię dystrybucji i omawia rodzaje kanałów dystrybucji oraz typy pośredników w nich występujących. Druga część rozdziału przedstawia funkcje i zadania logistyki dystrybucji. W szczegółowy sposób omówiono główne procesy logistyki dystrybucji: obsługę zamówień, transport, utrzymanie magazynów i utrzymywanie zapasów. Szczególną uwagę poświęcono kosztom związanym z realizacją tych procesów. Ta część pracy została napisana w oparciu o przegląd literatury przedmiotu. W rozdziale drugim pracy przedstawiono charakterystykę Firmy Handlowo-Usługowej IMPULS w Limanowej. Ta część pracy przedstawia historię firmy i jej pozycję na rynku, omawia towary oraz usługi przez nią oferowane i przytacza nagrody oraz wyróżnienia przyznane firmie za wysoką jakość oferowanych towarów i usług. Rozdział został opracowany w oparciu o materiały uzyskane od pracowników firmy. Rozdział trzeci przedstawia praktyczny opis logistyki dystrybucji w firmie IMPULS. Ta część pracy omawia miejsce firmy w systemie dystrybucji produktów budowlanych, charakteryzuje główne procesy logistyki dystrybucji firmy i podejmuje próbę oceny ich efektywności. Analiza procesów logistycznych firmy IMPULS jest oparta o obserwacje własne autora i informacje zgromadzone podczas rozmów z pracownikami firmy. Analiza czterech obszarów logistyki dystrybucji w firmie IMPULS wskazuje, iż procesy logistyczne firmy są realizowane na wysokim poziomie. Właściwe podejście do klienta daje firmie możliwość uzyskania przewagi nad konkurencją w branży składów materiałów budowlanych. Najważniejszy dla firmy IMPULS jest klient i jego satysfakcja z zakupionego towaru. Każdy z klientów traktowany jest indywidualnie, co pozwala na lepsze zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań. Firma gromadzi i dostarcza takie ilości towarów, które są zbliżone do potrzeb rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject logistyka pl
dc.subject logistyka dystrybucji pl
dc.subject transport pl
dc.subject zapasy pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject zarządzanie logistyką pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.title Zarządzanie logistyką dystrybucji na przykładzie F.H.U. Impuls pl
dc.title.alternative The management of physical distribution: the case of F.H.U. Impuls pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-06-19T09:42:55Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info