Praktyka działań marketingowych instytucji non-profit na przykładzie muzeum okręgowego w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Pędzich, Angelika
dc.date.accessioned 2017-07-10T08:50:58Z
dc.date.available 2017-07-10T08:50:58Z
dc.date.issued 2010-10-13 16:31:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10111
dc.description.abstract Celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu marketingu instytucji non-profit oraz na tej podstawie analiza strategii marketingowej w muzeum. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy opisuje marketing instytucji non-profit, definiując to pojęcie, opisując jego rodzaje, funkcje i specyfikę (zasady oraz cele). Rozdział drugi pracy charakteryzuje działalność Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu, zarówno tę o charakterze kulturalnym, jak i edukacyjnym, omawia historię muzeum, jego zasoby i oddziały oraz prezentuje przeprowadzoną analizę SWOT. Ostatni rozdział opisuje działania marketingowe w muzeum (z polityką cenową, polityką usługi, charakterystyką zasobów ludzkich itp.) oraz kierunki rozwoju w muzeum. Informacje wykorzystane w niniejszej pracy pochodzą ze źródeł wtórnych tj. publikacji naukowych, artykułów i stron internetowych poświęconych omawianej tematyce oraz z broszur Muzeum Okręgowe. Muzeum funkcjonując w świecie konkurencji, gdzie wielość podmiotów i instytucji korzysta ze zróżnicowanych kanałów przekazu treści kulturowych, wypracowało własną strategię funkcjonowania i pozyskiwania odbiorcy poprzez ofertę, zbliżoną do tej, której ten odbiorca oczekuje. Wyniki przeanalizowanych szans i zagrożeń wskazują, iż otoczenie z pewnością stwarza więcej szans rozwoju. Instytucja posiada sprecyzowaną i dobrze zorganizowaną kompozycję marketingową. Jest jeszcze wiele wyzwań, przed którymi stoi Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu. Zadania te wymagają dużego nakładu pracy. Uatrakcyjnienie muzeum dla klientów wpłynie pozytywnie na rozpoznawalność marki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject instytucja non-profit pl
dc.subject marketing non-profit pl
dc.subject Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Praktyka działań marketingowych instytucji non-profit na przykładzie muzeum okręgowego w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative The practice of business affairs of non-profit institutions to follow the example of the district museum in Nowy Sacz pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-06-22T08:53:09Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info