Turystyka ekstremalna jako nowy produkt turystyczny

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Hrabska Katarzyna
dc.date.accessioned 2017-07-17T09:59:05Z
dc.date.available 2017-07-17T09:59:05Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10149
dc.description.abstract Celem pracy jest wykazanie czy turystyka ekstremalna jest dynamicznie rozwijającym się produktem turystycznym, na który jest coraz większy popyt. Pytanie badawcze, na które postarano się odpowiedzieć to czy decydując się na uruchomienie biura turystyki ekstremalnej możemy uzyskać zyski i co będzie miało na to największy wpływ. Drugie pytanie brzmiało, co wpłynęło na sukces już istniejących firm sprzedających produkt turystyczny w formie turystyki ekstremalnej. Coraz większy popyt zgłaszany na usługi z zakresu turystki ekstremalnej skłania do rozważań na jej temat, wkraczaniu na rynek turystyczny i kształtowania się jako nowego produktu turystycznego, a co za tym idzie czy warto jest inwestować w firmę o takim profilu świadczonych usług; jakie się z tym wiążą koszty, w jakiej części kraju jaki rodzaj turystyki będzie miał największe szanse na wejście na rynek i odniesienie sukcesu jako produkt. W pracy przedstawiono istniejące firmy, ich działalność, jakich mają klientów, jaki rodzaj turystyki ekstremalnej wybrali i co jest jedną z istotniejszych rzeczy w prowadzeniu firmy, czy uzyskują ze swojej działalności dochód, jak i również plan rozwoju firmy. Przeprowadzono analizę wchodzenia turystyki ekstremalnej na rynek polski. Przedstawiono temat ze strony klienta, a także jaka jest dostępność do produktów turystyki ekstremalnej, jak się kształtują ceny poszczególnych jej form oraz możliwości rozwoju na sądeckim terenie. Turystyka ekstremalna staje się bardzo dobrze rozwijającym się produktem turystycznym, który zyskuje coraz szersze grono zwolenników i amatorów takiej formy spędzania wolnego czasu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject zarządzanie turystyką pl
dc.subject ekonomika turystyki pl
dc.subject turystyka ekstremalna pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.title Turystyka ekstremalna jako nowy produkt turystyczny pl
dc.title.alternative Extreme tourism as a new tourist product pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info