Profesjonalizacja kampanii wyborczych na przykładzie Aleksandra Kwaśniewskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wojtas-Jarentowska, Kinga
dc.contributor.author Gabryś, Michał
dc.date.accessioned 2018-02-13T14:09:24Z
dc.date.available 2018-02-13T14:09:24Z
dc.date.issued 2010-10-08 09:00:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10266
dc.description.sponsorship Niniejsza praca ma na celu zaprezentowanie skutecznego wykorzystywania narzędzi marketingu politycznego w walce o głosy w wyborach prezydenckich. W celu realizacji założenia pracy zrekonstruowane zostały narzędzia profesjonalnej kampanii wyborczej (R.1), które posłużyły jako punkt odniesienia w badaniu kampanii A. Kwaśniewskiego. W kolejnych rozdziałach (R2 i R3) podjęto próbę praktycznego zrekonstruowania przygotowania oraz przebiegu kampanii prezydenckiej z 1995 i 2000 z uwzględnieniem elementów marketingu politycznego. Jednym z najtrudniejszych etapów przy tworzeniu niniejszej pracy było zdobycie informacji, które w sposób dokładny i wiarygodny pozwalałyby przedstawić sposób przygotowywania kampanii oraz jednoznacznie wskazywały jakie osoby były odpowiedzialne za poszczególne jej etapy. Uzyskane informacje, dzięki którym powstała niniejsza praca, pochodzą z podręczników do marketingu politycznego, prasy, źródeł internetowych, jak i bezpośredniej rozmowy z przewodniczącym powiatowego sztabu wyborczego A. Kwaśniewskiego w Nowym Sączu Panem Kazimierzem Sasem, a także telefonicznych rozmów z przedstawicielami agencji reklamowych. Przedstawione w powyższej pracy działania zaplecza politycznego A. Kwaśniewskiego są dowodem na to, iż nie tylko zastosowanie ale też umiejętne wykorzystanie narzędzi marketingu politycznego, stanowiły klucz do sukcesu w kampaniach prezydenckich. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject kampania wyborcza pl
dc.subject marketing polityczny pl
dc.subject wybory prezydenckie pl
dc.subject narzędzia strategii marketingowych pl
dc.subject kampania prezydencka pl
dc.title Profesjonalizacja kampanii wyborczych na przykładzie Aleksandra Kwaśniewskiego pl
dc.title.alternative Election campaigns professionalization as example of Aleksander Kwaśniewski pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-10-06T11:50:15Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info