dc.contributor.advisor |
Cwynar, Wiktor |
|
dc.contributor.author |
Miczek, Łukasz |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-26T13:35:47Z |
|
dc.date.available |
2018-02-26T13:35:47Z |
|
dc.date.issued |
2010-10-01 12:38:24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/10310 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca poświęcona jest zagadnieniom z zakresu skutecznego zarządzania należnościami przedsiębiorstwa w branży FMCG w Polsce. W poszczególnych rozdziałach przedstawiono teoretyczne podstawy zarządzania należnościami oraz stosowane narzędzia wspierające proces. Scharakteryzowano branżę FMCG w Polsce i na świecie wraz ze specyfiką kategorii napoi energetycznych oraz siłą i rolą brandów w grze o udziały rynkowe. Zaprezentowano różnorodne modele zarządzania należnościami w branży stosowane do dziś w Polsce, wraz z ich specyfiką. Opisano również historię firmy Red Bull wraz ze zmienionym już modelem zarządzania należnościami oraz pakiet zmian w tym zakresie po firmowej rewolucji. Na dzisiaj firma Red Bull Polska postrzegana jest przez partnerów handlowych jako poważny partner, z którym warto planować długoterminową współpracę opierającą się na wzajemnym zaufaniu z zastosowaniem etyki biznesowej, która na dzisiejszym dzikim rynku FMCG jest prawdziwą rzadkością. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
zarządzanie |
pl |
dc.subject |
zarządzanie należnościami |
pl |
dc.subject |
przedsiębiorstwo |
pl |
dc.subject |
firma Red Bull |
pl |
dc.subject |
branża FMCG |
pl |
dc.title |
Polityka zarządzania należnościami w firmie w oparciu o przykład Red Bull Polska |
pl |
dc.title.alternative |
Receivables management strategy based on the example of Red Bull Poland |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2018-02-13T08:48:37Z |
|