Analiza sytuacji strategicznej Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Krakowie S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Wicher, Katarzyna
dc.date.accessioned 2013-10-17T11:49:23Z
dc.date.available 2013-10-17T11:49:23Z
dc.date.issued 2009-09-27 16:55:11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1032
dc.description.abstract Niniejsza praca poświęcona jest przeprowadzeniu analizy sytuacji strategicznej Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Krakowie S.A. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym opisano ogólną koncepcję analizy strategicznej, jej istotę cele, funkcje, modele oraz cały proces analizy strategicznej. Rozdział drugi poświęcony jest instrumentom analizy strategicznej. Zostały w nim bliżej przedstawione metody analizy potencjału przedsiębiorstwa, metody otoczenia dalszego, metody otoczenie bliższego oraz analiza SWOT. W rozdziale trzecim przedstawiono prezentację Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Krakowie S.A., powstanie i rozwój firmy, strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa, zakres obowiązków poszczególnych komórek organizacyjnych oraz strukturę zatrudnienia, a także analizę zasobów firmy. Czwarty rozdział to analiza otoczenia dalszego i bliższego oraz ocena sytuacji strategicznej PKS w Krakowie S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject otoczenie przedsiębiorstwa pl
dc.title Analiza sytuacji strategicznej Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Krakowie S.A. pl
dc.title.alternative Strategic situation analysis of the Motor Transport Company plc. in Cracow pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-17T08:51:12Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info