Pojęcie jakości w odniesieniu do produktów turystycznych na przykładzie firmy Artus-Tourist

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Głuc, Krzysztof
dc.contributor.author Górska, Magdalena
dc.date.accessioned 2018-07-04T13:24:18Z
dc.date.available 2018-07-04T13:24:18Z
dc.date.issued 2010-09-21 21:18:26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10433
dc.description.abstract Gwałtowny rozwój produktów i usług zmusza do ciągłego poszukiwania czegoś, co mogłyby dać znaczną przewagę nad innymi graczami rynku. Określenie jakości w turystyce wymaga przeprowadzenia dogłębnej analizy szerokiego zakresu powiązanych ze sobą elementów. Stopień odczuwanej satysfakcji zależny jest z jednej strony od właściwości, cech nabywanego produktu / usługi, z drugiej zaś od oczekiwań odbiorców usługi. Należy dążyć do tego, aby różnica między usługą oczekiwaną przez klienta a otrzymaną, była jak najmniejsza. Proces badania jakości powinien uwzględniać poznanie potrzeb, wymagań, postaw oraz opinii klientów. Można zatem mówić zarówno o cechach produktu tworzonego przez usługodawcę jak i wyznacznikach jakości, które postrzega odbiorca usługi. Specyfika usług turystycznych wymaga szczególnego podejścia ze względu na szczególny charakter i cechy procesu usługowego. Cechy produktu mogą być kształtowane przed, w trakcie i po procesie świadczenia usługi, co pozwala na odpowiednie zarządzanie tym procesem. Wyznaczniki jakości powodują ocenę tego produktu przez odbiorcę usługi w trakcie procesu świadczenia, lub po jego zakończeniu. Ze względu na rozległość problematyki jakości produktów turystycznych, praca nie wyczerpuje w pełni tego tematu, a jedynie naświetla istotne aspekty. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject turystyka pl
dc.subject rozwój turystyki pl
dc.subject zarządzanie turystyką pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject satysfakcja pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.title Pojęcie jakości w odniesieniu do produktów turystycznych na przykładzie firmy Artus-Tourist pl
dc.title.alternative The Concept of Quality in Tourism on the Example of Artus-Tourist Company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2018-03-09T12:10:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info