dc.contributor.advisor |
Gancarczyk, Jacek |
|
dc.contributor.author |
Prusek, Małgorzata |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-19T10:43:47Z |
|
dc.date.available |
2013-10-19T10:43:47Z |
|
dc.date.issued |
2009-10-02 10:07:45 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1073 |
|
dc.description.abstract |
Sukces każdej firmy zależy w dużej mierze od elastyczności jej funkcjonowania, szybkości dostosowania się do zmian zachodzących na rynku oraz od podejmowania trafnych decyzji odpowiadających na pytania płynące z otoczenia. Praca zawiera wiadomości z zakresu marketingu oraz zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem. Odwołuje się do działań związanych z dystrybucją oraz promocją produktów, a także działań mających na celu prognozowanie przyszłych zysków małych i średnich przedsiębiorstw. Celem pracy jest analiza poszczególnych elementów marketingu mix w odniesieniu do bieżących działań wybranej firmy MSP oraz ukazanie w jakim stopniu radzi sobie z bieżącymi problemami i pułapkami czekającymi na przedsiębiorców nieprzestrzegających „zasad” marketingu. W pracy starano się odpowiedzieć na następujące pytania: czy właściwe zastosowanie marketingu mix ma znaczący wpływ na bieżącą sytuację małych i średnich przedsiębiorstw ; w jaki sposób małe i średnie przedsiębiorstwa mogą pokonać konkurencję, wykorzystując szanse płynące z otoczenia. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
przemysł meblarski |
pl |
dc.subject |
konkurencja |
pl |
dc.title |
Wpływ marketingu mix na pozycję konkurencyjną firmy Polska Grupa Meblowa "Furini" Agnieszka Wójcik |
pl |
dc.title.alternative |
The influence of marketing mix on the competitive position company based on Polska Grupa Meblowa "Furini" Agnieszka Wójcik |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-10-19T08:37:18Z |
|