System Zarządzania Jakością na przykładzie Przedsiębiorstwa Petro-Oil

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śliwa, Kazimierz
dc.contributor.author Chłosta, Bartłomiej
dc.date.accessioned 2013-10-20T09:11:23Z
dc.date.available 2013-10-20T09:11:23Z
dc.date.issued 2009-10-10 20:51:10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1086
dc.description.abstract Celem pracy było przedstawienie systemu zarządzania jakością, wdrożonego przez firmę Petro-Oil Śląskie Centrum Sprzedaży. Opisano elementy systemu oraz zasady jego działania. Przeanalizowano również w jaki sposób spełnia on wymagania obowiązującej normy. Wreszcie analizie poddano funkcjonowanie systemu a więc czy działa on zgodnie z wymaganiami normy i czy jego wdrożenie doprowadziło do wzrostu efektywności realizowanych w jego ramach procesów oraz jakości świadczonych usług. W pierwszym rozdziale pracy przedstawiono pojęcie jakości oraz różnorodne do niej podejścia zmieniające się w kolejnych okresach. Opisano czym jest system zarządzania jakością a także jakimi normami i procedurami się zajmuję. Nie zabraknie także miejsca na ukazanie doświadczenia japońskiego w systemie zarządzania jakością. Rozdział drugi będzie podejmuje temat systemów zarządzania jakością opartych na normie ISO 9001:2001. Opisano serie norma ISO 9000 a także zasady na jakich działają takie systemy. W drugiej części przybliżono wymagania, jakie stawia norma ISO 9001 przed organizacjami chcącymi wdrożyć system zarządzania jakością o nią oparty. W rozdziale trzecim przedstawiono charakterystykę firmy PETRO-OIL Śląskie Centrum Sprzedaży. Scharakteryzowano przedmiot działalności, strukturę organizacyjną oraz misję i strategie. Ponadto analizie poddano konkurencję a także mocne i słabe strony firmy oraz szanse i zagrożenia jakie przed nią stoją. Rozdział czwarty opisuje system zarządzania jakością funkcjonujący w Przedsiębiorstwie PETRO-OIL. Przedstawiony został zakres systemu, dokumentacja systemowa oraz wykaz procesów i procedur ustanowionych w jego ramach, oraz w jaki sposób system spełnia wymagania normy ISO 9001:2001. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject normalizacja pl
dc.subject normy ISO pl
dc.title System Zarządzania Jakością na przykładzie Przedsiębiorstwa Petro-Oil pl
dc.title.alternative Strategy of quality management in the company Petro-Oil, Ltd. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-19T12:57:59Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info